امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 March 2024

تصاویر شهر

تازه های شهر مبارکه

در آینه مطبوعات

کد: 19985
بروزرسانی: سه شنبه, ۰۲ آبان ۱۳۹۶ ۱۲:۵۶

تقدیر رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان از اقدامات فرهنگی و اجتماعی شهرداری مبارکه


 

امام جمعه مبارکه با اشاره به موضوع تصاویر تابلوهای فرهنگ شهروندی متناسب با ایام محرم، با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته شهرداری مبارکه گفت: اقدامات و برنامه های فرهنگی و اجتماعی مدیریت شهری مبارکه قابل تقدیر است و کمکی بزرگ، به حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرستان محسوب می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد محمدی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات مؤثر و شایسته شهرداری مبارکه در حوزه های فرهنگی و آموزش فرهنگ شهروندی اظهار کرد: امسال یکی از کارهای زیبا و قابل تقدیر شهرداری که به مناسبت ماه محرم در سطح شهر اجرا شد،  نصب تصاویر تابلو های فرهنگ شهروندی با موضوع ویژگی های انسان های آزاده بود.

وی با بیان اینکه نصب این تصاویر به شخصه برای من جذاب بود افزود:  این اقدام امور فرهنگی و روابط عمومی شهرداری مبارکه قابل تقدیر و تشکر بوده و اینجانب هم به عنوان یک شهروند و هم در جایگاه رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مبارکه از این اقدام سپاسگزاری می کنم.

حجت الاسلام محمدی گفت: معتقدیم شهرداری یک مدیریت جامع شهری است و نه تنها باید به مسائل فیزیک و عمرانی شهر رسیدگی و توجه کند بلکه باید به مباحث فرهنگی و اجتماعی شهر هم توجه داشته باشد.

وی با بیان اینکه تابلوهای فرهنگ شهروندی از جمله فرصت های خوبیست که در اختیار شهرداری ها قرار دارد اظهار کرد: استفاده درست از این تابلوها نقش موثری در فرهنگ سازی جامعه دارد.

امام جمعه مبارکه با بیان اینکه باید فیزیک شهر را طوری طراحی کنیم که با مردم حرف بزند گفت:کلان شهرها کشور از جمله تهران و اصفهان از این قبیل کارهای فرهنگی و اجتماعی انجام می دهند و شهرداری مبارکه نیز به این امور توجه ویژه داشته و امیدواریم اینگونه اقدامات شهرداری در برنامه های آینده هم توسعه پیدا کند.

وی در ادامه اذعان کرد: این‌گونه کارهای ابتکاری انسان را خوشحال می‌کند و جای این موضوعات در مسائل فرهنگی شهرستان خالی بود.









 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز :طراحی پورتال خبری
Scroll to Top