امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 23481
بروزرسانی: دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ ۱۳:۴۱

شهردار مبارکه خبر داد : کاشت ۱۵ هزار اصله درخت و درختچه در مبارکه

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، محمدمهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با اشاره به کاشت درخت در بلوار شهید نیکبخت این شهر اظهار کرد: بیش از سه هزار اصله از این درخت‌ها و درختچه‌ها نیز در بلوار شهید نیکبخت کاشته شد.

وی افزود: ایجاد فرهنگ کاشت نهال و نگهداری از درختان تأثیر بسزایی در زیباسازی شهری و ایجاد فضای سبز و جلوگیری از فرسایش خاک دارد.

شهردار مبارکه با بیان اینکه هفته درختکاری فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ درختکاری و حفظ و نگهداری از فضای سبز است، خاطرنشان کرد: توسعه فضای سبز و همچنین لزوم افزایش سرانه فضای سبز از سیاست‌های کاری شهرداری مبارکه است که علاوه بر زیبا سازی منظر شهری به کاهش آلودگی هوا و بهبود شرایط زیست محیطی نیز کمک می‌کند.

احمدی با بیان اینکه شهرداری مبارکه همواره در تلاش بوده تا با کاشت گونه‌های مقاوم با خشکسالی و توسعه فضای سبز، گامی در راستای بهبود کیفیت زندگی شهروندان بردارد، عنوان کرد: فضای سبز و درختان شهری به عنوان سرمایه ملی و عمومی متعلق به همه شهروندان است و مراقبت از آن باید همیشگی باشد.

وی درختکاری را از مؤلفه‌های ضروری برای حفظ و تقویت طبیعت به عنوان سرمایه عظیم زندگی انسان‌ها دانست و گفت: روز درختکاری بهانه‌ای برای این است که ما به محیط زیست احترام گذاشته و این سنت پسندیده را بیش از پیش احیا کنیم.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top