امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 23461
بروزرسانی: دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ۱۷:۵۹

شهردار مبارکه خبر داد: بودجه ۸۵۰ میلیارد تومانی شهرداری مبارکه تصویب شد

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، محمد مهدی احمدی اظهار کرد: با توجه به ارائه لایحه بودجه در بخش‌های جاری و عمرانی، بررسی آن در کمیسیون‌های شورا انجام و با رأی نمایندگان مردم در شورای شهر به تصویب رسید.

وی افزود: در تدوین بودجه تلاش شد تا اولویت‌های شهروندان مبارکه در آن دیده و مطالبات قانونی و به حق آن‌ها در مسیر تحقق قرار گیرد.

شهردار مبارکه خاطرنشان کرد: عدالت‌محوری، توسعه متوازن شهر و محلات، پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، تمرکز بر سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی و اصلاح الگوی مصرف از اولویت‌های عمرانی شهرداری مبارکه برای سال آینده خواهد بود.

احمدی اضافه کرد: ۲۳ درصد از بودجه ۸۵۰ میلیارد تومانی سال آینده شهرداری به هزینه‌های جاری و ۷۷ درصد برای پروژه‌های عمرانی شهرداری پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: استقرار حکمرانی شهری و مدیریت شهری کارآمد و یکپارچه، شکوفایی اقتصاد شهری با تکیه بر تبدیل ظرفیت‌ها به فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه کالبدی متوازن و گسترش فضاهای شهری سرزنده از جمله مأموریت‌های بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری مبارکه است.



+ 1
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top