امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 23459
بروزرسانی: دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ۰۷:۵۹

شهردار مبارکه: جانبازان الگوهای عملی برای جامعه هستند

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، محمدمهدی احمدی در آئین تجلیل از جانبازان مجموعه مدیریت شهری مبارکه، اظهار کرد: جانبازان با از دست دادن بخشی از سلامتی خود، برای این کشور افتخار آفریدند.

وی با بیان اینکه افراد زیادی در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی جانفشانی کرده و به مقام شهادت و یا جانبازی نائل شدند، افزود: امروز آحاد جامعه باید قدردان رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و جانبازان باشند.

شهردار مبارکه خاطرنشان کرد: اگر رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و جانبازان نبود، کشور ما امروز استقلال و آرامش نداشت.

احمدی اضافه کرد: همه ما مردم و مسئولان مدیون دلاورمردان و ایثارگرانی هستیم که برای ایران اسلامی سلامتی خود را فدا کردند.

جانبازان الگوهای عملی برای جامعه هستند

وی تصریح کرد: عزت و اقتدار ایران اسلامی امروز در تمام جهان پرتو افکنی می‌کند به طوری که چشم قدرت‌های استکباری غرب را کور کرده و این اتفاق به برکت خون شهدا، ایثار جانبازان و عنایت خداوند متعال است.

آئین تجلیل از جانبازان گرانقدر شاغل در مجموعه مدیریت شهری مبارکه به مناسبت اعیاد شعبانیه، ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد.



+ 1
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top