امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 23450
بروزرسانی: دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ۱۵:۴۹

شهردار مبارکه : پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری مبارکه به افتخار مردم مبارکه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، محمد مهدی احمدی شهردار مبارکه در آیین کلنگ زنی ، افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرداری مبارکه اظهار کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی از ابتدای دوره ششم شورای اسلامی شهر مبارکه بر مبنای دانش در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: برنامه راهبردی پنج ساله شهر مبارکه برای اولین بار در این دوره مدیریتی تصویب و ابلاغ شد.

شهردار مبارکه ادامه داد: چهار راهبرد کلی توسعه شبکه حمل و نقل و معابر شهری، کاهش آلودگی و افزایش زیست پذیری شهری، توسعه سرانه‌های تجاری، اداری و خدماتی و شفافیت و توسعه مبتنی بر فناوری اطلاعات به عنوان راهبردهای مدیریت شهری در این دوره مورد توجه شهرداری قرار گرفت.

احمدی اضافه کرد: احداث بلوار شهید حمزه بابایی، اصلی‌ترین پروژه‌ای بود که در این دوره به عنوان دغدغه اصلی شهروندان و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت و این پروژه نقش مؤثری در کاهش ترافیک مرکز شهر خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: تقاطع غیر همسطح شهدای فولاد به عنوان یکی دیگر از پروژه‌های اصلی شهرداری مبارکه از ورود کامیون‌ها و تردد وسایل نقلیه سنگین در محله‌های ورودی شهر جلوگیری خواهد کرد.

شهردار مبارکه با بیان اینکه احداث بلوار وحدت و اصلاح هندسی میدان حافظ از دیگر پروژه‌های این دوره مدیریت شهری در مبارکه است اظهار کرد: عملیات احداث قطعه پنجم رینگ شهری حد فاصل میدان مادر تا سرارود نیز امروز آغاز شد که بخشی از بار ترافیکی شهر را مدیریت خواهد کرد.

احمدی بیان کرد: عملیات اجرایی بلوار ۲۲ بهمن حد فاصل بلوار آزادگان و خیابان بسیج و همچنین اجرای عملیات عمرانی خیابان ۱۵ خرداد در محله شیخ آباد بخشی از پروژه‌هایی است که ذیل اهداف اصلی و توسعه شبکه معابر طول این دوره مدیریت شهری اجرا خواهد شد.

وی افزود: اجرای فونداسیون و انتخاب پیمانکار سه سالن ورزشی در محله‌های سرارود، شیخ آباد و قهنویه در این دوره انجام شده و احداث پارک‌های محله ای در دستور کار قرار گرفته که امروز از مجموع سه پارک محله‌ای ۲ پارک تحویل شهروندان شده و یک پارک نیز تا پایان سال تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار مبارکه یادآور شد: بهسازی قلعه تاریخی نهچیر به عنوان سرمایه تاریخی و هویت مردم این شهرستان در دستور کار شهرداری مبارکه قرار گرفت و در این دوره بخشی از آن به بهره برداری خواهد رسید.

احمدی با بیان اینکه اقدامات خوبی در راستای آزاد سازی و توسعه حسینیه مرکزی مبارکه انجام شده، گفت: عملیات عمرانی ضلع شمالی سازه زیرزمین، طبقه‌های همکف و اول انجام شده است



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top