امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 23444
بروزرسانی: شنبه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ۱۳:۲۵

شهردار مبارکه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه:توسعه شبکه معابر و سهولت دسترسی، از راهبردهای اصلی مدیریت شهری مبارکه

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، محمدمهدی احمدی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مبارکه، با اشاره به برکات امروز انقلاب اسلامی، اظهار کرد: تأثیر انقلاب اسلامی امروز در نظم نوین جهانی قابل کتمان نیست و قدرت‌های بزرگ بر این موضوع اذعان دارند.

وی افزود: به راحتی نمی‌توان از تأثیر انقلاب اسلامی بر اعتلای نام ایران در سطح دنیا و راهبرد کشورهای توسعه یافته اسلامی و انقلاب‌های جهانی در نیم قرن اخیر گذشت.

شهردار مبارکه با اشاره به اهمیت توجه به جهاد تبیین، ادامه داد: دستاوردها و افتخارات بزرگی در کشور بدست آمده و توانمندی‌های بسیاری به دست جوانان این مملکت رقم خورده که باید برای مردم بازگو شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری به عنوان یک نهاد خدمتگزار در پیشانی خدمت‌رسانی به مردم قرار دارد.

احمدی گفت: به همت و تلاش پرسنل خدوم شهرداری در طول دوره ششم در ۲۸ ماه گذشته، اتفاقات خوب و پروژه‌های عمرانی تأثیرگذاری در شهر مبارکه رقم خورد.

وی بیان کرد: اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری در حوزه‌های خدمت‌ رسان از جمله فضای سبز، خدمات شهری، عمران، شهرسازی و اتوبوسرانی رقم خورد.

شهردار مبارکه با ارائه گزارشی از عملکرد مدیریت شهری افزود: توسعه شبکه معابر و سهولت دسترسی و ایجاد خیابان‌های جدید، یکی از راهبردهای اصلی مدیریت شهری در دوره ششم شورای اسلامی شهر مبارکه است.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، توسعه شبکه معابر به عنوان یکی از وظایف اصلی شهرداری مبارکه در دستور کار قرار گرفت.

احمدی اضافه کرد: احداث بلوار شهید حمزه بابایی به عنوان یکی از مطالبه‌های اصلی شهروندان در دستور کار قرار گرفت و امروز مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: دو بانده کردن بلوار وحدت حد فاصل بین مبارکه و محله قهنویه اجرا و احداث خیابان ۲۲ بهمن نیز در مراحل پایانی قرار دارد.

احمدی تصریح کرد: بلوار ۱۵ خرداد نیز به عنوان یکی از خیابان‌های اصلی، حد فاصل بلوار محتشم و میدان شهید سلیمانی امروز در مراحل زیرسازی کار قرار دارد.

شهردار مبارکه ادامه داد: احداث تقاطع شهدای فولاد به عنوان یکی از درخواست‌های مردم محله نهچیر از دوره چهارم و پنجم شورای اسلامی شهر مبارکه در دستور کار قرار گرفته بود که در این دوره مورد بهره برداری قرار گرفت و امروز آماده استفاده است.

وی گفت: حداقل ۶ بلوار تا پایان دوره ششم شورای اسلامی شهر مبارکه تکمیل و به شهروندان تقدیم خواهد شد.

احمدی بیان کرد: توسعه سرانه‌های ورزشی یکی دیگر از برنامه‌های شهرداری مبارکه بود که در این دوره مورد توجه قرار گرفت و تکمیل سالن‌های ورزشی احداث زمین‌های چمن‌های روباز در دوسال گذشته چهار زمین چمن در محله‌های یک و هشت صفاییه، اسماعیل ترخان و محمدیه احداث و بهره برداری شده است.

وی اضافه کرد: سه سالن ورزشی در محله‌های سرارود، قهنویه و شیخ‌آباد در دستور کار قرار گرفته که به عنوان بخشی از سیاست کلی مدیریت شهری مبارکه در توسعه سرانه ورزشی شهر محسوب می‌شود.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top