امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22977
بروزرسانی: چهارشنبه, ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ۰۸:۳۹

پیام تبریک مجموعه مدیریت شهری مبارکه به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه در پیامی فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر را تبریک گفتند. متن پیام به شرح ذیل می باشد:

 

«جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا»
«حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است»

فرا رسیدن ایام الله دهه فجر؛ خاستگاه ارزشهاي اسلامي و طلوع آفتاب معنویت، در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ با رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود. انقلابی که برهه ای از تاریخ این مرز و بوم کهن بوده و برگ زرینی را در تاریخ دنیا گشود تا صدای عدالت خواهی ، استقلال طلبی و آزادگی ایران اسلامی و مردم غیور این دیار را در جهان طنین‌انداز کند.

این دهه یادآور آن پیر جماران است، امامی که بذر امید و بیداری را در دل آزادگان خسته از ظلم و ستم بارور نمود و امروز بیش از چهار دهه از توطئه و دسیسه دشمنان و بدخواهان نظام می گذرد اما هرگز نتوانسته اند خللی در عزم و اراده پولادین ملت بزرگ ایران از ادامه مسیر انقلاب و دستیابی به اهداف متعالی آن وارد نماید.

 بی شک حفظ نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن در سایه پیشرفت و آبادانی کشور بخصوص شهرستان مبارکه ، خودباوری و وحدت ملی در توسعه تولید ، دانش بنیان ، اشتغال آفرین حاصل خواهد شد .

اینجانبان فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای ، هم پیمان می شویم که با اتکا بر توانمندی های مجموعه مدیریت شهری و با حفظ ارزش ها در راه سربلندی ایران عزیز و بالندگی کشور و با گام های استوار قدم برداشته و از هیچ کوششی در خدمتگذاری به همشهریان گرانقدر فروگذار نباشیم.

 

محمد مهدی احمدی - شهردار

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top