امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22945
بروزرسانی: شنبه, ۱۷ دی ۱۴۰۱ ۰۷:۳۴

شهردار مبارکه : استواری و پایداری ایران اسلامی مرهون ایثار و صبر مادران و همسران شهداست

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، همزمان با فرارسیدن وفات حضرت ام البنین (ع) آیین گرامیداشت تکریم از مادران و همسران شهدای شهرستان مبارکه برگزار گردید.

دکتر احمدی شهردار مبارکه در گفت و گو با خبرنگار ما به پیشرفت های مختلف کشور در عرصه های گوناگون اشاره و خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران دستاوردها و موفقیت‌های خود را مدیون فداکاری شهدا و ایثارگرانی است که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و در میدان نبرد با دشمنان جنگیده و آسمانی شدند.

وی افزود: بی شک استواری و پایداری ایران اسلامی مرهون ایثار و صبر مادران و همسران مهربان شهدایی است که در راه آرمان های مقدس اسلام و ایران سربلند ، از عزیزان خود گذشتند.

دکتر احمدی با اشاره به امنیت امروز در جامعه و نقش شهدا در این امنیت ، گفت : آرامش و آسایش امروز را مدیون شهدا ، ایثارگران و خانواده های آنان هستیم و وظیفه داریم قدردان خانواده های این عزیزان باشیم.

شهردار مبارکه با تاکید بر لزوم انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان، افزود: تکریم مادران و همسران شهدا مصداق ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top