امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22938
بروزرسانی: دوشنبه, ۰۵ دی ۱۴۰۱ ۰۹:۳۴

محمدمهدی احمدی شهردار مبارکه خبر داد: آماده باش کامل شهرداری در فصل زمستان

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، محمد مهدی احمدی شهردار مبارکه با اعلام این خبر گفت: در راستای ارائه خدمات به شهروندان در فصل زمستان تمامی نیروهای خدمات شهری ، ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین در حالت آماده‌باش کامل هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه حوزه های مختلف شهرداری با استفاده از تمام ظرفیت در نقاط مختلف شهر مستقر خواهند بود، افزود: این اقدام در راستای پیشگیری از حوادث احتمالی همچون جاری شدن روان آب، آبگرفتگی و… در سطح شهر و محلات انجام می شود.

شهردار مبارکه به کندی پیشرفت پروژه های عمرانی در ایام بارانی در این فصل اشاره و خاطرنشان کرد: با شروع فصل زمستان و بارش باران اجرای پروژه‌های عمرانی در مقاطعی تعطیل و به کندی انجام می گردد ولی تلاش می‌شود در زمانی که شرایط جوی مساعد باشد ادامه پروژه‌ها با تمام توان انجام گردد.

محمد مهدی احمدی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ شهرداری مبارکه پاسخگوی شهروندان است، افزود: از شهروندان می‌خواهیم تا در صورت وقوع آبگرفتگی، انسداد معابر و … با این سامانه تماس گرفته تا در کمترین زمان شاهد رفع مشکلات در سطح شهر باشیم.


 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top