امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22745
بروزرسانی: پنج شنبه, ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۴۸

20 خدمت شهرسازی به صورت غیر حضوری به شهروندان ارائه می شود

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، جواد منصوری معاون شهرسازی شهرداری مبارکه با اعلام اینکه بزودی شاهد کاهش حجم مراجعات حضوری مردم به حوزه شهرسازی خواهیم بود ، گفت : با اجرای سیاست های جدید 20 خدمت شهرسازی به صورت غیر حضوری به شهروندان ارائه می شود
وی افزود: با نهایی شدن سیستم سرای هشت، تمامی درخواست‌های مرتبط با حوزه شهرسازی توسط شهروندان به صورت غیرحضوری و ازطریق سامانه نرم‌افزاری و الکترونیکی شهرداری مبارکه انجام خواهد شد.
«جواد منصوری»  اظهار کرد: شهروندان می توانند بدون حضور و مراجعه به شهرداری و بصورت الکترونیکی و آنلاین از منازل خود نسبت به ثبت درخواست های خود اقدام کنند و سرویس دهی لازم در این زمینه توسط شهرداری ارائه خواهد شد.
وی ادامه داد: تکمیل و راه اندازی سیستم شهرسازی الکترونیک جدید یا سرای هشت از اواخر اسفندماه سال گذشته در شهرداری مبارکه نهایی شده بود و از همان زمان نسبت به اصلاح فرآیندها در راستای چابک سازی و تسریع در پاسخ دهی و همچنین ارائه آموزش های لازم به پرسنل کلید خورد.
معاون شهرسازی  شهرداری مبارکه اظهار داشت: در راستای راه اندازی این سیستم در شهرداری، برخی از فرایندهای قبلی بطور کامل حذف و یا تغییرات کلی شامل حال آنها شد و بعضی از موارد هم بطور کلی بارگذاری نشده بود که به این موارد هم ورود کردیم. (بطور مثال موضوع تعویض پروانه در این سیستم وجود نداشت و به درخواست ها اضافه شد)
وی خاطرنشان کرد: نیاز به زمان زیادی بود تا فرآیندها در این خصوص بررسی شود و بتوانیم به اجماع برسیم و بارگذاری چرخه کوتاه و پاسخگویی بدون بازدید بر اساس سوابق قبلی دربازه زمانی حداقل 6 ماهه اجرایی شد و روند اجرایی صدور پروانه ها که پیش از این در حدود یکسال بود با راه اندازی سیستم سرای هشت به زیر یکماه رسید و این موضوع اجرایی شده است.
معاون شهرسازی شهرداری  به دستور دکتر احمدی شهردار مبارکه در خصوص تکریم ارباب رجوع ، مردم داری و کاهش مراجعات مردمی اشاره کرد و افزود: با اجرایی شدن سیاست های جدید در حوزه شهرسازی شاهد کاهش مراجعات مردمی و به دنبال آن افزایش رضایت شهروندان خواهیم بود



+ 1
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top