امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21922
بروزرسانی: شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۹ ۱۰:۴۰
به منظور حفظ آمادگی پرسنل سازمان آتش نشانی شهرداری مبارکه انجام می شود:

برگزاری دوره های آموزشی هفتگی برای آتش نشانان شهر مبارکه

کیومرث مختاری از برگزاری دوره‌های آموزشی هفتگی برای پرسنل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مبارکه به‌منظور حفظ آمادگی و ارتقای مهارت‌های آتش‌نشانان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز؛ کیومرث مختاری ، رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری مبارکه با تأکید بر لزوم حفظ آمادگی  آتش‌نشان برای ارائه بهترین عملکرد در حوادث مختلف، عنوان کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی به‌منظور حفظ آمادگی جسمانی و ارتقای مهارت‌های امداد و نجات عوامل سازمان دوره‌های آموزشی و تمرینات مختلفی را به‌صورت هفتگی برگزار می‌نماید.

وی افزود: این آموزش‌ها شامل آموزش حمل‌ مصدوم، پهن کردن لوله، تمرین کار با نردبان، آموزش کار در ارتفاع، آموزش طریقه استفاده از دستگاه تولید کف و تست مانیتور، سه‌راهی و پاشیدن آب با سرلوله و تنظیم آن، آموزش امداد و نجات فرد حادثه‌دیده در چاه و ... می‌باشد.

مختاری  ، هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی را بالا بردن سطح اطلاعات تخصصی و آمادگی آتش‌نشان دانست و گفت : حیات سازمان‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تا حدود زیادی بستگی به مهارت‌ها و آگاهی‌های کارکنان در زمینه‌های تخصصی حوزه آتش‌نشانی و ایمنی دارد و هرچقدر این مهارت‌ها به هنگام و بهینه باشند، عملکرد آن سازمان در پیشگیری و مقابله با حوادث و سوانح مناسب‌تر خواهد بود. لذا آموزش و توسعه منابع انسانی نه‌تنها در ایجاد دانش و مهارت‌های ویژه در مدیران و کارکنان نقش به سزایی دارد، بلکه باعث می‌شود که آنان در ارتقاء سطح کارایی و اثربخشی سازمان در راستای کمک به هم نوع سهیم باشند.

وی افزود: علاوه بر ارائه مسائل تئوری، با برنامه‌ریزی سناریوهای متنوع و اجرای این سناریوها، کارکنان با انواع حوادث آتش‌سوزی شهری ، امداد نجات مصدوم در سوانح و تصادفات و ... به‌صورت عملی آشنا می‌شوند .








 

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top