امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21909
بروزرسانی: سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۹ ۱۱:۲۷

اجرای عملیات پیاده رو سازی بلوار آزادگان

عملیات پیاده روسازی بلوار آزادگان به همت معاونت عمرانی  شهرداری مبارکه در حال انجام است.

ایجاد پیاده‌روی استاندارد در معابر همواره به عنوان یکی از دغدغه‌های شهرداری مبارکه مطرح بوده و به همین منظور ساخت پیاده روهای معابر مختلف شهر همواره در دستورکار شهرداری مبارکه  قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز؛ معاون عمران شهرداری مبارکه با بیان اینکه از آنجایی که خدمات رسانی و تسهیل عبور و مرور شهروندان در معابر سطح شهر یکی از مهمترین وظایف شهرداری ها محسوب است، به همین منظور ساخت پیاده روهای معابر اصلی شهر با در نظر گرفتن اولویت  در دستورکار شهرداری قرار دارد.

حجت اله بهشتی نژاد با تاکید بر اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی در سطح شهر، افزود: شهرداری مبارکه  با هدف ساماندهی ساختار و فضاهای شهری و مناسب سازی معابر و پیاده روها و جداول حاشیه خیابان ها و معابر، عملیات زیرسازی و جدول گذاری جهت احداث پیاده رو بلوار آزادگان را به اتمام رسانده است.

وی گفت: در پروژه پیاده روسازی مسیر سلامت این بلوار که مساحت پیاده رو سازی آن حدود2200 متر مربع می‌باشد، ضوابط و قوانینی که در حوزه ساخت پیاده رو مطرح است رعایت گردیده است.

ایشان تصریح کرد: با اجرای این پروژه شاهد تسهیل عبور ، افزایش ایمنی و کاهش حوادث احتمالی خواهیم بود، علاوه بر آن جلوه بصری و شهری مسیر نیز متحول می گردد.

معاون عمرانی شهرداری مبارکه اجرائی کردن سیاستهای عمرانی شهرداری با هدف کسب رضایتمندی عمومی شهروندان را  رسالت اصلی سازمانی  عنوان نمود و گفت: معابر اصلی سطح شهر بر اساس کارشناسی های انجام شده اولویت بندی شده و عملیات مناسب سازی و پیاده روسازی  این معابر در صورت تخصیص اعتبار در دستور کار این معاونت قرار دارد.

 





 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top