امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20713
بروزرسانی: پنج شنبه, ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ ۲۰:۱۲

بازديد سرزده شهردار مبارکه از معاونت خدمات شهری

مهندس هاشمی شهردار مبارکه صبح امروز با حضور در معاونت خدمات شهری مبارکه ضمن بازدید از واحد ها، از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات به شهروندان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری  و شورای اسلامی شهر مبارکه ،سید محسن هاشمی دراین بازدید ضمن عرض خسته نباشید  و خدا قوت به پرسنل زحمتکش حوزه خدمات شهری و موتوری  گفت:خدای متعال خدمت به مردم را بزرگترین توفیق به انسان قرارداده و هرکسی  در این راه و مسیر قدم بردارد اجری عظیم در این دنیا و اخرت در نظر گرفته است.

وی بیان داشت: خدمت صادقانه توأم با جلب رضایت شهروندان سرلوحه کاری همه مدیران و کارکنان شهرداری بوده و هدف تمامی حوزه‌های شهرداری ارائه خدماتی درخور و شأن شهروندان است.

هاشمی گفت :امروز باید عزم خود را جزم کنیم تا بهترین خدمات را به مردم با توجه به نیازهای شهری ارائه دهیم و در این راستا حرکت کنیم .  

وی همچنین ضمن استماع گزارشی از  برنامه های در دست اقدام  این معاونت در ایام پایانی سال افزود :باید سعی می کنیم با توجه به امکاناتی که در حال حاضر در اختیار داریم خدمات قابل توجهی به شهروندان ارائه دهیم و تاکنون در این راستا اقدامات و حرکت های خوبی در این حوزه انجام شده است .   

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top