امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20712
بروزرسانی: پنج شنبه, ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ ۲۰:۰۹

بازديد سرزده شهردار مبارکه از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی

صبح امروز مهندس هاشمی شهردار مبارکه به صورت سرزده از  سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه ؛ سیدمحسن هاشمی ضمن خدا قوت به تمامی آتش نشانان که همواره حافظ جان و مال مردم هستند ، گفت : از شما نیروهای ارزشمند در سازمان آتش نشانی مبارکه تشکر و قدردانی می کنیم که همیشه با آمادگی کامل در مواقع ضروری و حوادث حاضر شده اید و با تمام توان خود برای حفظ جان و مال مردم تلاش نموده اید .

شهردار مبارکه در ادامه افزود : خدمت به جامعه در لباس آتش نشان نشانه ای از ایثار و فداکاری است و آمادگی کامل نیروهای امدادی همواره تکیه گاه مناسب مردم محسوب می شود که خوشبختانه نیروهای آتش نشان در شهرداری مبارکه از این قاعده مستثنی نیستند .

سید محسن هاشمی آتش نشانی  را یکی از سخترین مشاغل دانست و تصریح کرد : از آنجایی که آتش نشانی یکی از سخترین مشاغل دنیاست و با توجه به جایگاه والای آتش نشانان نمی توان در این دنیا اجر کارتان را جبران کرد لذا اجرمعنوی شما با خداست و فقط خداوند می تواند پاداش کار سخت شما را در آن دنیا برایتان جبران نماید  .

در این بازید همچنین در رابطه به میزان آمادگی نیروهای سازمان جهت مقابله با حوادث احتمالی در ایام پایانی سال و همچنین ایام نوروز بحث و گفتگو شد.

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top