امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20460
بروزرسانی: یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۵۴
به مناسبت گرامیداشت هفته دولت انجام شد :

دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین مدیریت شهری با مردم درنماز جمعه شهر مبارکه

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ، اعضای شورای اسلامی شهر ، معاون شهردار وجمعی از مدیران شهرداری مبارکه در حاشیه نماز جمعه این هفته با اقشار مختلف مردم دیدار چهره به چهره داشتند.

دکتر خالوزاده رئیس شورای اسلامی شهر در حاشیه این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: جان فشانی فرزندان فداکار این مرز و بوم، بزرگ ترین بخش تاریخ ماست که خاطرات تلخ و شیرین بسیاری در دل دارد. در این میان، شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنر که به آتش کین منافقان سوختند، فصلی از شهادت را به نام «هفته دولت» در تاریخ انقلاب گشوده است. شهیدان رجایی و باهنر توانستند عشق و ایمان را به مردم ارزانی کنند و خدمات شایانی به همه مردم به ویژه محرومان ارائه دهند که برکات آن تا کنون نیز ادامه دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه افزود : دیدار با مردم عامل ارتباط نزدیک برای بررسی مشکلات و تلاش برای حل آنهاست که یکی از مهمترین وظایف مسئولان است.

 دکتر خالوزاده با اشاره به ضرورت حضور مسئولین در میان مردم اظهار کرد: شنیدن مشکلات مردم و حل آنها برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است ودر دیدارهای چهره به چهره سعی می کنیم پاسخگوی مطالبات مردم  در چارچوب قانون باشیم.

وی تصریح کرد : برنامه ملاقات مردمی نماد مردم سالاری دینی است که به واسطه آن  فاصله بین مسئولین و مردم کاهش یافته و بایداین ارتباط بی واسطه با مردم حفظ شود و استمرار یابد. رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم از اولویت های کاری مجموعه شهرداری است.

سعید باقری معاون شهردار نیز ضمن تبریک اعیاد و دهه ولایت و هفته دولت گفت: پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات شهروندان جزو وظایف ذاتی مدیران بوده که حساسیت این مسئله در شهرداری به دلیل گسترده بودن وظایف و خدمات، بیش از سایر دستگاه‌ها است.

باقری دیدار چهره به چهره با شهروندان را عامل اعتماد سازی دانست و افزود: ارتباط بین مردم و مدیریت شهری باید توأم با نقد منصفانه و دفاع واقع بینانه باشد تا از این طریق ، بدور از هرگونه تخریب بتوانیم در عمل به تعهدات تمام سعی و تلاش خود را بکار گیریم تا انشاءا… شاهد توسعه هر چه بیشتر شهر باشیم.

وی در پایان گفت: اگر جمله « مردم ولی نعمتان ما هستند» را سرلوحه کار خویش قرار دهیم به شناخت بیشتری از مردم و جامعه دست پیدا خواهیم کرد و با دستیابی به این شناخت در توزیع عادلانه خدمات در جامعه گام‌های موثری برخواهیم داشت .











 



+ 1
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top