امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20351
بروزرسانی: یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ۰۳:۰۰
در دیدار مدیران مجموعه مدیریت شهری مبارکه با فرماندار جدید شهرستان مطرح شد :

ایجاد فضای سالم ،شاداب و سرزنده و پویا از اولویت های مدیریت شهری

به گزارش روابط عمومی شهرداری مبارکه ؛ سید محسن هاشمی شهردارمبارکه به همراه معاونین ،مدیران شهرداری و مدیران عامل سازمان های وابسته، با حضور در فرمانداری با عصارزادگان فرماندار جدید شهرستان مبارکه دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار شهرستان مبارکه در این دیدار ضمن تاکید بر جایگاه بسیار مهم و تاثیرگذار شهرداری و شورای اسلامی شهر در خدمت رسانی به مردم و کسب رضایت مردم اظهار داشت: تعامل، همکاری، توجه به قانون و برنامه ریزی صحیح در مجموعه مدیریت شهری مهمترین عوامل دستیابی به رضایت مردم، خدمت رسانی و رسیدگی به مسایل و مشکلات شهروندان است.

وی با بیان اینکه مدیرت شهری میتواند نقش بسزایی در میزان رضایتمندی مردم از مسئولان داشته باشد، گفت : یکی از ارگان هایی که روابط بسیار نزدیکی با مردم دارد شهرداری ها هستند و باید بصورت علمی و با برگزاری دوره های آموزشی جهت پرسنل، نسبت به تکریم ارباب رجوع و احترام به حقوق شهروندی اقدام نمایند .

فرماندار شهرستان با تاکید بر ایجاد فضای فرهنگی ، تفریحی و ورزشی مناسب و درخور شان مردم عزیز شهرستان ، ادامه داد : استفاده از فضاهای فرهنگی تاثیر شگرفی در ایجاد شهری پر نشاط دارد و ایجاد فضایی سالم ، شاداب ، سرزنده و پویا منطبق بر موازین اسلامی و بر اساس ارزش های نظام جمهوری اسلامی ، باعث ایجاد جامعه ای با جسم و روح سالم برای شهروندان است.

در این دیدار شهردار مبارکه نیز ضمن آرزوی قبولی طاعات و تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام رحلت امام خمینی (ره) ، قیام پانزده خرداد و شهادت امیرالمومنین (ع) و همچنین آرزوی  توفیق در این مسئولیت خطیر برای فرماندار جدید شهرستان مبارکه گفت : ایجاد فضای سالم ،شاداب و سرزنده و پویا از اولویت های مهم مدیریت شهری است . یکي از عوامل مهم و بنيادي در توسعه پايدار و همچنین ثبات در نظام فرهنگي و اجتماعي هر کشور، بالا بودن ميزان رضايتمندي شهروندان و احساس سرزندگي و خوشبختي افراد در آن جامعه است. جامعه امروز ما نیاز به باز تعریف موضوع نشاط و شادابی متناسب با نیاز روز در چارچوب مبانی دینی دارد. باید تمامی ظرفیت های دینی، ملی و قومی برای ایجاد نشاط اجتماعی بکار بسته شود.

هاشمی با اشاره به نقش مشارکت های شهروندی گفت : نقش مشارکت های شهروندی در عملکرد مدیریت شهری در کلیه عرصه های اجتماعی، اقتصادی، خدماتی و... ، نقش مهمی در تحول نظام مدیریتی شهر و به خصوص پیشبرد اهداف مبتنی بر توسعه پایدار شهر و ارتقای کیفیت زندگی بر مبنای سنجش نیازهای شهروندان دارد.

وی در پایان اشاره ای کوتاه به عملکرد مدیریت شهری در دوره پنجم کرد و خواستار همکاری هرچه بیشتر برای حل برخی از مشکلات شهرداری شد .



+ 3
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top