امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20317
بروزرسانی: چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۰۷:۵۳

استفاده از ظرفیت‌های جوانان و نخبگان در کارگروه‌های مشورتی شورای شهر

دکتر سجاد خالوزاده در دیدار با مردم محله صادقیه: شورای شهر مبارکه در کارگروه‌های مشورتی از حضور جوانان و نخبگان شهر استفاده می‌کند .

وی گفت: شورای شهر مبارکه در دوره پنجم از ابتدای فعالیت خود، به‌عنوان یک تشکیلات مشورتی با استفاده از نظرات و مشورت با مردم ، نخبگان و صاحب‌نظران شهر ، نسبت به شناسایی مشکلات و مسائل  محلات شهر برنامه‌ریزی‌های خوبی انجام داده است.

خالوزاده اظهار داشت: مسائل و مشکلات شهر اولویت‌بندی شده و عصاره این مشکلات در بودجه سال 97 موردتوجه جدی قرار گرفت.

وی با اشاره به‌ضرورت توزیع عادلانه بودجه گفت: بودجه شهر مبارکه در دوره پنجم شورای شهر به بهترین نحو در قسمت‌های مختلف شهر و محلات آن توزیع شد.

رئیس شورای شهر مبارکه بابیان اینکه مشکلات زیربنایی هرکدام از محلات شهر در بودجه سال 97 موردتوجه مدیریت شهری مبارکه قرارگرفته است ،گفت: این شورا حدود 2 ماه از وقت خود را به‌صورت دقیق و موشکافانه به بررسی بودجه سال 97 اختصاص داد و برای هر محله حداقل یک پروژه در نظر گرفت و در بودجه منعکس کرد.

وی بابیان اینکه نیازها و مشکلات اصلی محلات شهر مبارکه شناسایی‌شده و درصدد رفع آن‌ها هستیم افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه در راستای رفع دغدغه‌های اصلی شهروندان اقدامات زیادی انجام داده است.

خالوزاده گفت: شورای شهر مبارکه در 9 ماهه گذشته در راستای رفع مشکلات مردم  حدود 140 مصوبه و 78 جلسه  برگزار کرده است .

وی بابیان اینکه اعضای شورای شهر و شهردار در همه محلات شهر حضور پیدا خواهند کرد و با مسائل و مشکلات شهروندان از نزدیک آشنا خواهند شد  افزود: مسائل و مشکلات محلات هر هفته توسط شهرداری و شورا  به‌صورت میدانی بررسی می‌شود و در راستای رفع این مشکلات برنامه‌ریزی‌های لازم انجام خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه بابیان اینکه شفافیت در دستور کار این شورا قرار دارد اظهار کرد: جلسات مردمی به‌صورت هفتگی برگزار می‌شود و مصوبات شورا از طریق سامانه اطلاع‌رسانی،که به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

خالوزاده بابیان اینکه ساماندهی آرامستان های شهر مبارکه از ابتدای این دوره شروع شد تصریح کرد: ساماندهی اماکن عمومی ازجمله آرامستانها که وضعیت نامناسبی دارد و بسیاری از مردم گلایه‌هایی را در این زمینه داشتند در این دوره آغاز شد.

وی  بابیان اینکه شورای شهر وظایف متعدد فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و ورزشی بر عهده دارد گفت: برنامه‌ریزی در راستای بهبود ناوگان حمل‌ونقل فرسوده شهر، ساماندهی خانه‌های فرهنگ و بهبود فضاهای فرهنگی در دستور کار شورای شهر و شهرداری مبارکه قرار دارد.

رئیس شورای شهر مبارکه بابیان اینکه جذب سرمایه‌گذاران و خیرین از ابتدای این دوره در دستور کار شورای شهر قرارگرفته است گفت: هفته گذشته به همت یکی از خیرین شهرستان پروژه خوبی در شهر کلنگ زنی شد که امیدواریم هر چه سریع‌تر بتوانیم در همه محلات از وجود خیرین و سرمایه‌گذاران استفاده کنیم.

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top