امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20225
بروزرسانی: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ ۰۸:۳۰

رئیس شورای شهر مبارکه: توسعه همه‌جانبه شهر در دستور کار پنجمین دوره شورای شهر مبارکه

دکتر سجاد خالوزاده در مراسم جشن عید مبعث که با حضور  شهردار  ،اعضای شورای اسلامی شهر ، مسئولین و اصناف شهرستان در شهرک کارگاهی خیام برگزار شد ،گفت : در ابتدای شروع بکار دوره پنجم شورای اسلامی شهر مبارکه توسعه همه‌جانبه شهر در همه زمینه‌ها را در دستور کار خودمان قراردادیم.

 وی گفت:  یکی از مباحث مهمی  که جلسات زیادی را در مورد آن برگزار کردیم و به نتایج خوبی هم رسیدیم موضوع حمایت از کسبه و اصناف در زمینه‌های مختلف بود.

 رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: در زمینه عوارض کسب و پیشه هم مشکلاتی وجود داشت و عوارض سنگینی وضع‌شده بود،  که در این دوره تخفیف‌های خوبی توسط شورای شهر برای حمایت از اصناف وضع شد.

 وی گفت: ساماندهی کارگاه‌های شهری  یکی دیگر از حمایت‌هایی که قبل از  شروع به کار شورای پنجم  مطرح بود، که از ابتدای شروع به کار این شورا  در دستور کار قرار گرفت و چندین جلسه با اعضای اصناف برگزار کردیم و حمایت همه‌جانبه و قاطع خودمان را  از آن‌ها  اعلام کردیم.

 خالوزاده  بابیان اینکه این پروژه به‌عنوان یکی از زیباترین پروژه‌ها در شهر مبارکه خواهد بود گفت: کلنگ زنی این پروژه حدود ۴ ماه پیش انجام شد و امیدواریم تا قبل از پایان کار شورای پنجم شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

 رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت:  توزیع بودجه به‌صورت عادلانه از ابتدای دوره پنجم شورای شهر در همه زمینه‌ها و در همه محلات  در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت:  در خصوص توزیع و تخصیص بودجه در سال‌های گذشته از سوی مردم اعتراضاتی وجود داشت  اما از ابتدای این دوره و در آغاز سال ۹۷  همه محلات در بودجه شهر دیده‌شده و موردتوجه قرار گرفتند.

 خالوزاده گفت:  برای هر محله‌ای از شهر مبارکه  پروژه‌ای تعریف شد تا توسعه شهر در همه محلات به‌صورت متعادل انجام شود.

 وی بابیان اینکه در زمینه‌های فرهنگی هم کارهای خوبی در شهر مبارکه انجام‌شده است گفت:  ساماندهی خانه‌های فرهنگ را در  محلات و مرکز شهر مدنظر قراردادیم و کارهای فرهنگی خوبی در این مدت انجام گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با اشاره به فعالیت‌های  مدیریت شهری مبارکه در زمینه حمایت از ورزشکاران  اظهار کرد: در برگزاری اولین مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدال‌آوران ورزشی ، شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه  نقش پررنگ و مؤثری داشت.

 وی همچنین با اشاره به اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه  در ایام نوروز گفت:  برگزاری دومین جشنواره فرهنگی هنری نوروزگاه و همچنین اجرای المان‌های نوروزی در شهر مبارکه به‌خوبی صورت پذیرفت.

 خالوزاده بابیان اینکه صرفه‌جویی در منابع و امکانات  را  با توجه به وضعیت بحران اقتصادی مدنظر قراردادیم  اظهار کرد: یکی از علل مهمی  که ممکن است در آینده در شهرداری به نفع ما تمام شود این است که وضعیت شهرداری  در رکود اقتصادی قرار داشت و ما از این رکود توانستیم به‌خوبی استفاده کنیم.

 وی افزود:  ایمان‌داریم که می‌توانیم این پروژه را  قبل از ۴ سال  به اتمام برسانیم  و  اتمام  این پروژه کمک بزرگی به بهبود روند فعالیت‌های  اصناف شهرستان خواهد کرد.

 رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت:  به همه اصناف شهرستان این قول را می‌دهیم که به‌زودی جلساتی را  با حضور فرماندار روسای ادارات آب،  و سایر ادارات مربوطه به این پروژه برگزار خواهیم کرد.

 وی بابیان اینکه قول حمایت و بهره‌برداری سریع این پروژه را می‌دهیم خاطرنشان کرد:  امیدواریم در آینده نه‌چندان دور شاهد افتتاح این پروژه مهم در شهر مبارکه باشیم.

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top