امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20202
بروزرسانی: یکشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ۱۲:۰۰

نیروهای سازمان آتش نشانی شهرداری مبارکه، جان راننده کامیون حادثه دیده در بلوار سرارود را از مرگ نجات دادند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه گفت: نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه توانستند جان راننده کامیون میکسر حامل شن و سیمان  که وارد بلوار سرارود شده و با درختان برخورد کرده بود را از مرگ نجات دهند.

کیومرث مختاری گفت: این حادثه ساعت 14 و 30 دقیقه  روز گذشته واقع در کمربندی سرارود روبروی جایگاه سوخت باقریان روی داد که بر اثر آن راننده در داخل خودرو گرفتار شده بود.

وی افزود:  پس از اطلاع مرکز فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه  از وقوع این حادثه، ، بلافاصله اکیپ امداد و نجات سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند که پس از عملیات رهاسازی، راننده را که  فردی میان سال  و تقریباً هوشیاری خود را از دست داده بود را به بیمارستان منتقل کردند.

مختاری با بیان اینکه کامیون میکسر حامل شن و سیمان به دلیل عدم کنترل توسط راننده به داخل بلوار وارد شده و با درختان برخورد کرده بود اظهار کرد: راننده این کامیون که نیازمند امداد و کمک های اولیه بود با تلاش اکیپ امداد و نجات سازمان و به نحو شایسته تا رسیدن عوامل اورژانس به محل، مورد توجه قرار گرفت و به محض رسیدن اورژانس جهت مداوا تحویل آنها شد تا به بیمارستان منتقل گردد.

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top