امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20144
بروزرسانی: شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۶ ۰۹:۴۰

پیام مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه به مناسبت اولین سالگرد حادثه پلاسکو


 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه همزمان با فرارسیدن سالروز حادثه ساختمان پلاسکو (۳۰دی ماه)و شهادت تعدادی از آتش نشانان فداکار، در پیامی این روز را گرامی داشت.

 

متن پیام بدین شرح است:  

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

یکسال گذشت از روزهایی که یک ملت برای دیدن دوباره آتش نشانان شجاع و بی ادعا دست به دعا برداشته بودند اما امیدشان نا امید شد.

یک سال گذشت از روزی که پلاسکو با آن همه قدمت و خاطره تابِ آتش نیاورد و فرو ریخت و قلب یک ملت هم از تلخیِ حادثه و فاجعه فرو ریخت.

شانزده آتش نشان شجاع و فداکار یکسال است که جادوانه شدند و نامشان برای همیشه در تاریخ این مرز و بوم و در قلب تک تک ملت شریف ایران حک شد.

این جانب بر خود لازم می دانم این حادثه دلخراش و غم جانگداز از دست دادن مظلوم ترین قهرمانان وطن را به ساحت حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و همه مردم ایران تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای قربانیان این حادثه رحمت و رضوان الهی، برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مجروحان شفای عاجل از درگاه پروردگار متعال مسئلت دارم.

 

کیومرث مختاری

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مبارکه



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top