امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20112
بروزرسانی: سه شنبه, ۰۵ دی ۱۳۹۶ ۰۸:۳۳

هدف از تغییر و تحولات خدمات رسانی بهتر به مردم است


 

شهردار مبارکه  گفت: هدف ما از اين تغيير و تحولات خدمات رساني بهتر به مردم است.

 

مهندس سید محسن هاشمی در آیین تکریم و معارفه سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری مبارکه  با بیان اینکه تغییرات در ارکان شهرداری تنها با هدف بهبود بخشیدن به عملکرد مجموعه است، اظهار کرد: هر اتفاقی که در عرصه شهری بیفتد توسط مدیران شهری است و تحرکِ بالاترین تکنولوژی ها به دست مدیران آن مجموعه رخ می دهد.

وی، توسعه حمل و نقل عمومی را یکی از برنامه های مهم شهرداری مبارکه در دوره جدید یاد کرد و گفت: شهر مبارکه دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که می‌توان آنرا به یکی از شاخص‌ ترین شهرهای ایران تبدیل کرد.

هاشمی بر لزوم تقویت خطوط اتوبوسرانی در مبارکه تاکید کرد افزود: امیداریم توسعه شهر مبارکه با اقتدار بیشتر و با اتحاد و همدلی ادامه پیدا کند.

وی گفت: يکي از دغدغه هاي مهم در شهرها، حجم بالاي ترافيک در خيابان و بزرگراه ها است که براي رفع آن چاره اي جز توسعه حمل و نقل عمومي و ترغيب شهروندان به استفاده از آن وجود ندارد.

شهردار مبارکه با بيان اين که استفاده از حمل و نقل عمومي همچنين ايمني بيشتري را نسبت به خودروهاي شخصي، بخصوص در هنگام سفر براي مسافران دارد، گفت: نيمي از حجم بالاي ترافيک بويژه ترافيک هاي درون شهري را ميتوان با استفاده از وسايل حمل و نقل عمومي کاهش داد و مردم با استفاده از حمل و نقل عمومي مي توانند به اقتصاد خود و جامعه کمک کنند.

به گفته وي،  يکي ديگر از دغدغه هاي شهرهاي بزرگ آلودگي هوا و آلودگي محيط زيست است که بخشي از اين آلودگي را با استفاده از وسايل حمل و نقل عمومي مي توان کاهش داد چون کاهش آلودگي هوا در کلانشهرها و شهرهاي صنعتي مانند مبارکه نيازمند اقدامات اساسي از جمله توجه به حمل ونقل عمومي و توسعه ناوگانهاي آن است.

شهردار مبارکه  با بیان اینکه با اتحاد و همدلی می‌توان سرعت توسعه شهر را افزایش داد، اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرها مولد توسعه هستند تلاش می کنیم تا توسعه شهر بر اساس برنامه چشم ‌انداز صورت گیرد.

هاشمی با اشاره به سابقه شهر مبارکه در حوزه تاریخ و فرهنگ، افزود: امیداریم در دوره جدید مدیریت شهری شاهد شکوفایی هر چه بیشتر این شهر باشیم.

وی همچنین با اشاره به کارکرد های مختلف شهرداری ها، گفت: امروز شهرداری صرفا یک نهاد عمرانی و خدمات رسان نیست بلکه یک نهاد بزرگ اجتماعی و فرهنگی است که ویترین خدمات نظام به شمار می رود.

هاشمی افزود: ما بايد شرايطي را ايجاد کنيم که استفاده از خودروي شخصي به نوعي در جامعه ما مذموم و استفاده از حمل و نقل عمومي ارزش تلقي شود، از طرفي ديگر بايد به گونه اي عمل نمود که سرويس دهي به حمل ونقل عمومي ما قابليت رفع نيازهاي مردم را داشته باشد.

مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید سازمان اتوبوسرانی شهرداری مبارکه با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهرداری و کارکنان سازمان برگزار و طی آن از خدمات آقای حمید موسوی تجلیل شد و سید جمال هاشمی  به عنوان سرپرست جدید این سازمان معرفی شد.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top