امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20103
بروزرسانی: سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۵۲

رانندگان مبارکه ای در کمک به زلزله زدگان کرمانشاه حماسه آفریدند


 

معاون اداره کل راه داری و ترابری استان اصفهان گفت: انجمن صنفی کامیون داران و شرکت های حمل و نقل مبارکه در این ایام که هموطنان ما در زلزله کرمانشاه با مشکل مواجه شده بودند، انصافا حماسه آفریدند.

خضری در همایش گرامیداشت روز حمل و نقل و رانندگان با گرامیداشت روز 26 آذر به عنوان روز حماسه آفرینی رانندگان گفت: رانندگان و انجمن صنفی و شرکت های حمل و نقل مبارکه با حضور در کرمانشاه و شهرهای مختلف این استان زلزله زده و اعزام کامیون ها و کمک های مردمی که از نقاط مختلف شهرستان جمع آوری شده بود نقش موثری داشتند.

وی با بیان اینکه در جمع خانواده های رانندگان و با حضور مسئولان شهرستان مبارکه از همه رانندگان قدردانی و تشکر می کنم افزود: حمل و نقل شهرستان مبارکه با توجه به صنعتی بودن و قرار گرفتن در قطب صنعت ملی کشور (فولاد مبارکه) از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

خضری گفت: بیش از 7.5 میلیون تن کالا در سال به همت رانندگان  در شهرستان مبارکه جابجا می شود .

وی با بیان اینکه شهرستان مبارکه رتبه دوم حمل و نقل استان اصفهان را دارد افزود: سالانه بیش از 400 هزار برگ بارنامه در این شهرستان صادر می شود.

خضری افزود: این حجم کالا در سطح استان با همراهی، همدلی و همفکری خانواده های این عزیزان جابجا می شود.

معاون اداره کل راه داری و ترابری استان اصفهان با بیان اینکه بیش از 15 درصد سهم حمل و نقل استان اصفهان به شهرستان مبارکه اختصاص دارد گفت: بیش از 460 شرکت حمل و نقل در استان اصفهان وجود دارد که حدود 80 شرکت حمل و نقل در شهرستان مبارکه واقع شده است .

وی با بیان اینکه حمل و نقل شهرستان مبارکه از جایگاه ویژه ای در سطح استان اصفهان و کشور برخوردار است گفت: با توجه به مسائل و مشکلاتی که در حوزه حمل و نقل و رانندگان وجود دارد سعی کردیم با همفکری و همدلی خوب و جلسات متعدد در سطح استان این مسائل و مشکلات را حل کنیم.

در پایان این مراسم از رانندگان بخش حمل و نقل شهرستان مبارکه با لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top