امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 19902
بروزرسانی: دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ۲۰:۲۰

توزیع متعادل بودجه بین تمام محلات شهر در دستور کار مدیریت شهری مبارکه قرار دارد

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه: پس از جلسات متعدد و با اتفاق نظرکلیه اعضاء، توزیع متعادل بودجه بین تمام محلات شهر، در دستور کار مدیریت شهری مبارکه قرار گرفت.

دکتر سجاد خالوزاده در جمع مردم محله اسماعیل ترخان با بیان اینکه مشکلات شهر مبارکه با همدلی شهردار و همیاری و همکاری سایر ارگان ها و مسئولان شهرستان برطرف خواهد شد افزود: برخی از مردم محلات شهر معتقدند که امکانات این شهر بصورت نا متعادل و نا متوازن توزیع شده و یک سری از مناطق مرکزیت پیدا کرده و برخی از مناطق هم محروم مانده است.

وی با بیان اینکه بررسی مشکلات محلات از روز اول فعالیت شهردار در دستور کار قرار گرفت اظهار کرد: اولین جلسه بررسی مشکلات محلات، در محله اسماعیل ترخان برگزار شد.

خالوزاده گفت: شورای اسلامی شهر مبارکه در دوره پنجم محرومیت زدایی از محلات مختلف شهر را در دستور کار خود قرار داده است .

وی تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی و شهردار مبارکه با حضور مستمر در همه محله های شهر و بررسی مسائل و مشکلات، برای رفع آنها و ایجاد رفاه و آسایش شهروندان اولویت بندی و برنامه ریزی خواهند کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه از تشکیل کارگروهی با هدف بررسی و اولویت بندی مشکلات شهر خبر داد و گفت: در این کارگروه پس از شناسایی و بررسی مشکلات در جهت رفع آنها اقدامات لازم انجام خواهد شد.

 





 

 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top