امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 19881
بروزرسانی: پنج شنبه, ۰۹ شهریور ۱۳۹۶ ۱۳:۵۶

نيروي انساني به عنوان سرمايه اصلي شهرداريها از اهميت اساسي برخوردار می باشند


 

سرپرست شهرداری مبارکه گفت: نیرو انسانی به عنوان سرمایه های اصلی سازمان ها و شهرداریها محسوب می شوند و در پیشرفت آن سازمان از اهمیت اساسی برخوردار می باشند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه، در این مراسم مهندس سید محسن هاشمی سرپرست شهرداری از روز کارمند به عنوان  فرصتی مناسب برای تبیین جایگاه و رفع مشکلات کارمندان یاد کرده و گفت : نيروی انساني به عنوان سرمايه اصلي يك سازمان بويژه در شهرداريها از اهميت اساسي برخوردار بوده و مديريت مؤثر و كارآمد آن نقش فراواني در جلب رضايتمندي مردم  دارد.


وی افزود : ضروری است  تا شهرداري ها با شناسايي ظرفيت هاي انساني مجموعه خود و با به كارگيري منابع انساني مجرب ، با دانش، داراي روحيه تعهد و مسئوليت سازماني و اجتماعي و آموزش آنان، زمينه هاي چابكي و پويايي را برای سازمان خود فراهم نمایند.


مهندس هاشمی ایجاد تعامل سازنده و موثر بین معاونت ها و بخش های مختلف را به منظور پیشبرد سیاست ها و اهداف کلی شهرداری در کمترین زمان و هزینه ممکن ، محور قراردادن اصول صداقت و شفافیت در امور ، اجرای سیاست های تشویقی و تنبیهی ، ایجاد بسترهای لازم برای  حضور و مشارکت شهروندان محترم در شهرداری ، ارتقاء سطح مشارکت مردمی در ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری را از اهداف اصلی شهرداری مبارکه در دوره جدید عنوان کرد.


رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه در ادامه این جلسه تواضع، مردم داری و رفتار شایسته را از صفات بارز و برجسته شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرده و اظهار امیدواری کرد  مدیران و کارکنان دولت ، اخلاق و رفتار های حسنه این بزرگواران را الگوی عملی خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه کار و تلاش کارمندان بعنوان اعضای فعال جامعه شایسته تقدیر و تشکر است افزود: امروز از انسانهای شایسته ای تجلیل می کنیم که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضایت پروردگار است.


دکتر خالوزاده با بیان اینکه توفیق ویا عدم توفیق شهردار جدید متوجه کل مجموعه شهرداری می گردد خواستار احساس همکاری بیشتر و دو چندان پرسنل شهرداری در دوره حاضر شد.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع و خدمت به مردم ،گفت : اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه از کارمندان شهرداری انتظار دارند که تکریم ارباب رجوع را بعنوان اصل اساسی کارشان مورد توجه قرار دهند.

وی با بیان اینکه بحمدالله در شهرداری مبارکه  کارمندان پر تلاش، مومن و دلسوز مشغول به کار و خدمت به مردم هستند  افزود: هرکس به مردم خالصانه خدمت کند در این دنیا و آن دنیا عزیز خواهد بود چرا که عزت و سعادت این دنیا و آخرت در گرو خدمت به مردم است.

وی با اشاره با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: تجلیل از بزرگان موجب نهادینه شدن فرهنگ بزرگداشت مفاخر و سرمایه های انسانی در جامعه می گردد.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با بیان اینکه کارمندان، کارگران و مدیران شهرداری مبارکه بزرگترین سرمایه های این سازمان محسوب می شوند گفت: شورای اسلامی شهر مبارکه در دوره پنجم از ابتدای فعالیت خود موضوع حمایت از منابع انسانی را در دستور کار خود قرار داده است.


وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر مبارکه در راستای رفع مشکلات کارمندان در زمینه حقوق و تسهیلات زندگی آنها تمام تلاش خود را بکار می گیرد  افزود: تکریم ارباب رجوع، تسریع و تسهیل کار مردم، همدلی و همزبانی در راستای ارائه خدمات کلیدی به شهروندان، تسهیل و رفع بروکراسی های زائد اداری درراستای رضایت شهروندان ، صرفه جویی در منابع مالی شهرداری و همکاری و تعامل با شورای اسلامی، از مهمترین انتظارات شورای اسلامی شهر مبارکه از کارمندان شهرداری محسوب می شود.

دکتر خالوزاده با اشاره به تغییرات ایجاد شده در حوزه مدیریتی شهرداری مبارکه ضمن قدردانی از زحمات شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه در دوره چهارم، از مهندس هاشمی به عنوان فردی که مراحل مختلف مدیریتی را در سیستم مدیریت شهری تجربه کرده است  نام برده و بر تقویت روحیه تعلق کارکنان شهرداری  نسبت به مجموعه مدیریت شهری تاکید کرد.


 



+ 2
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top