امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 19870
بروزرسانی: شنبه, ۰۴ شهریور ۱۳۹۶ ۱۹:۳۱

دکتر سجاد خالوزاده رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه در پیامی هفته دولت و روز کارمند را به مسئولان و کارمندان شهر مبارکه تبریک گفت.


 

دکتر سجاد خالوزاده رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه در پیامی هفته دولت و روز کارمند را به مسئولان و کارمندان شهر مبارکه تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است :

قال رسول الله(ص): « إنَّ اللَّهَ تَعالی یُحِبُّ مِنَ العامِلِ إذا عَمِلَ أن یُحسِنَ؛ خدای تعالی دوست دارد وقتی کسی کاری می‏کند آن را به خوبی انجام دهد. » (میزان الحکمه ، ح ۱۴۳۷۱).
حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی): «کارِ متّکی به ایمان و امید، علاج همه‌ی دردهای یک ملّت است.»
دوم تا هشتم شهریورماه بزرگداشت و یادآور فداکاری ها و تلاش های مجدّانه معلمان وارسته، بزرگ مردان ایمان و عمل، دولتمردان صادق، فرزندان خدمتگزار و گرانقدر انقلاب، شهیدان پاک نهاد و والامقام رجایی و باهنر است که تمام همت و تلاششان رفع مشکلات مردم، ایجاد آرامش در جامعه و نماد وحدت مردم و دولت بودند که در راه سرافرازی، پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست منافقان کوردل به شهادت رسیدند.
در نظام جمهوری اسلامی فلسفه وجودی دولت ها خدمت رسانی به مردم است و کارمندان در توسعه و رشد کشور و تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» نقش و جایگاه ویژه ای دارند. می بایست با بکارگیری ظرفیت و قابلیت های متنوع نیروهای نخبه و جوان، استفاده از اصل تجربه‌محوری، تخصص کارشناسان و اقتصادِ دانش بنیان؛ همچنین وجدان کاری، انضباط اجتماعی، سعی و تلاش شبانه‌روزی؛ شاهد افزایش خدمت رسانی هر چه بیشتر به یکایک مردم شریف ایران اسلامی، رشد و توسعه تولید، اشتغال، بهره‌وری و ارتقاء شاخص‌های عدالت اجتماعی باشیم تا در مقابل تهدیدهای دشمنان، آسیبی متوجه کشور نشود.
با تبریک و شادباش هفته دولت و روز کارمند و آرزوی موفقیت روزافزون دولتمردان در نیل به آرمان های والای انقلاب اسلامی، از تلاش و زحمات آحاد کارمندان خدوم و متعهد شهرستان مبارکه سپاسگزاری می کنم.

 



+ 0
مخالفم - 1
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top