امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 19794
بروزرسانی: چهارشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۶ ۱۴:۰۵

پیام تبریک شهردار مبارکه به مناسبت ۱۴ تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها


 

مهندس محمد شرفا شهردار مبارکه با تقدیر از خدمات خالصانه، بی منت و شبانه روزی تمامی دست اندرکاران مدیریت شهری، 14 تیرماه روز شهرداری ها و دهیاریها را به کلیه کارکنان زحمتکش شهرداری تبریک گفت.

بسم الله الرحمان الرحیم

افتخار و اقتدار بي تلاش به دست نمي آيد و سر بلندي بدون تدبير و انديشه ميسر نخواهد شد.

 اكنون كه ايران اسلامي، با وجود دشمني ها و تنگ نظري هاي شرق و غرب توانسته است با افتخار و اقتدار بر بلنداي آباداني و عزت قرار گيرد، حاصل تلاش شبانه روزي جهادگران و ايثار متخصصاني است كه خالصانه به خلق خدمت نمودند و آسايش و رفاه هموطنان را بر آسايش و رفاه خويش مقدم شمردند.

نامگذاری 14  تيرماه به عنوان روز «شهرداری و دهياری» اقدامی ارزنده و فرصتی مغتنم است تا ضمن قدردانی از فعاليت های شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مديريت شهری، به ارزيابی عملکرد و فعاليت های اين نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.

معرفی و نمایش دستاوردها و اقدامات انجام شده در عرصه مدیریت شهری و روستایی و جلب توجه برنامه‌ریزان و سیاست‌گذاران، دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی مرتبط با مدیریت شهری و روستایی به مسایل و مشکلات، تنگناها و نیازهای مدیریت شهری و روستایی از اهداف مهم نکوداشت این مناسبت است .

 

تمامی خادمین مردم در شهرداری و شورای اسلامی شهر در حال فعالیت هستند تا از طریق برنامه ریزی و اجرای اقدامات جدید، شهر را مناسب زندگی و کار مردم نمایند و انتظار می رود خادمین مردم در این عرصه بتوانند با افزایش همدلی و تعامل مردم و مجموعه مدیریت شهری در راستای آشنایی با رویکردها،‌ سیاست‌ها و برنامه‌های مدیریتی، برنامه ریزی های لازم را به عمل آورند.

 

اینجانب فرا رسيدن 14 تير ماه روز شهرداري و دهياري را به تمامی کارکنان پرتلاش و خستگی ناپذیر مديريت شهري و روستايي تبريك گفته و اميدوارم كه در پرتو همكاري‌هاي متقابل، خدماتي در خور شأن شهروندان در عرصه پيشرفت جامعه شهري و روستايي ارائه شود و از خداوند متعال توفیقات روز افزون توأم با سعادت و سلامتی را برای همه عزیزان زحمتکش شهرداری خواستارم.

محمد شرفا

شهردار مبارکه

 



+ 1
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top