امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 18899
بروزرسانی: شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۳:۵۰

بیش از 12 هزار و 700 پروژه در استان اصفهان بهره برداری رسید

استاندار اصفهان : در دولت تدبیر و امید بیش از 12 هزار و 700 پروژه با اعتباری بالغ بر 105 هزار میلیارد ریال در استان اصفهان افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

 رسول زرگرپور شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاح 9 پروژه عمرانی خدماتی در شهر مبارکه افزود: در دولت تدبیر و امید هر روز شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه ها و طرح های زیربنایی، عمرانی، خدماتی و سرمایه گذاری در یک نقطه از کشور هستیم.

زرگرپور گفت: بهره برداری از این حجم پروژه در مدت چهار سال نشان از این دارد که مدیریت استان و شهرستان ها، لحظه به لحظه در جهت اعتلا و پیشرفت این استان تلاش و کوشش می کنند.
وی گفت: در چهار سال گذشته با وجود همه محدودیت ها، مشکل ها و کمبود منابع، شاهد افتتاح طرح های بزرگ در بخش های مختلف بودیم که نمونه آن طرح هایی است که در شهرستان مبارکه به بهره برداری رسید.


زرگرپور گفت: همه اینها جزو دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود و کسانی که این دستاوردها را نادیده می گیرند و آنها را انکار می کنند بی انصاف هستند.
وی افزود: 55 درصد از مجموع اعتبارات پروژه هایی که در این مدت در استان اصفهان به بهره برداری رسیده با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و در زمینه صنعت، کشاورزی و گردشگری بوده است.

استاندار اصفهان گفت: حدود 25 درصد از اعتبارات این پروژه ها هم توسط شهرداری ها (بخش عمومی) و 20 درصد هم توسط بخش دولتی انجام شده است.
زرگرپور گفت: استان اصفهان را در تقسیم اعتبارها به عنوان استان برخوردار محسوب می کنند و کمترین منابع را به این استان اختصاص می دهند اما بخش های خصوصی و عمومی ، کمبودهای این استان را جبران می کنند.


وی با بیان اینکه حدود 40 باغ بانوان در استان اصفهان وجود دارد گفت: از حدود یک ماه گذشته تعداد چهار باغ بانوان در استان اصفهان به بهره برداری رسیده است.
 استاندار اصفهان با بیان اینکه شهرستان مبارکه یکی از شهرستان های نمونه استان اصفهان است افزود: پروژه های این شهرستان هم در تقسیم بندی های استانی، به عنوان پروژه های برتر محسوب می شود.

وی با اشاره به پروژه باغ بانوان شهر مبارکه گفت: باغ بانوان شهر مبارکه یکی از زیباترین و کامل ترین باغ های بانوان استان با عملکرد های متنوع و مختلف است که با تلاش و کوشش مدیرت شهری مبارکه در زمان کوتاهی به بهره برداری رسید.

زرگرپور با بیان اینکه هزینه های زیادی برای احداث این پروژه انجام شده است گفت: حدود 140 میلیارد ریال برای باغ بانوان شهر مبارکه هزینه شده است.
در این مراسم 9 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار 410 میلیارد ریال در شهر مبارکه به بهره برداری رسید.
این پروژه ها شامل باغ بانوان مبارکه، مرمت فاز اول قلعه نهچیر، احداث بلوار سردار شهید حمزه بابایی ، مجموعه تجاری قتح المبین، نصب و راه اندازی سامانه پایش تصویری شهر مبارکه، احداث ایستگاه پلیس شهدای راهور، پارک محله ای اباذر ، احداث آب نما در 6 نقطه از شهر و رونمایی از طرح ساماندهی گلزار شهدای شهر مبارکه است.







+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top