امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 13618
بروزرسانی: دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ ۰۹:۰۲

مبارکه جزء سه شهر برتر استان اصفهان در حوزه خدمات سفر

مبارکه جزء سه شهر برتر استان اصفهان در حوزه خدمات سفر معرفی شد.

شهر مبارکه از سوی ستاد دائمی خدمات سفر استان اصفهان در کنار کلان شهر اصفهان و نائین به عنوان یکی از سه شهر برتر استان در حوزه خدمات سفر در نوروز 1396 معرفی شد.


بر اساس ارزیابی های بعمل آمده توسط ستاد دائمی خدمات سفر استان اصفهان در ایام نوروز 96خدمات مناسب و شایسته ای از سوی شهرداری مبارکه به مسافران و برنامه های فرهنگی و هنری مناسبی در ارگ تاریخی نهچیر به مسافران نوروزی و شهروندان ارائه گردید.


در طول ایام سفر و همچنین پس از آن بازرسی ها و ارزیابی عملکرد شهرهای استان در زمینه خدمات سفر از سوی استانداری اصفهان صورت گرفت که ۳ شهر اصفهان،مبارکه و نائین بعنوان شهرهای منتخب استان به ستاد مرکزی خدمات سفر کشور معرفی شدند.
انتخاب شهر مبارکه به عنوان شهر برتر در خصوص خدمات سفر نوروز 96 در راستاي اقدامات فرهنگی و هنری است که شهرداری و سازمان هاي مسئول شهر با محوريت شهرداری مبارکه عملياتي کردند.


ستاد دائمی خدمات سفر استان اصفهان در پايان ایام نوروز هر سال عملكرد کلیه شهرهای استان را در حوزه خدمات سفر بررسي نموده و با ارزيابي انجام شده شهرهایی را كه وضعيت مطلوبي در شاخص هاي ارائه شده داشته باشد به عنوان شهرهای برتر معرفي مي نمايد.
امسال در هراستان 3 شهر به عنوان شهرهای برتر به ستاد مرکزی خدمات سفر معرفی و توسط همین ستاد و وزارت کشور از بین تمامی شهرهای معرفی شده 6شهر به عنوان شهر برتر معرفی خواهند شد.
مدیریت شهری ، خدمات شهری، خدمات انتظامی، بازرسی و رسیدگی به شکایات ، تعامل با سایر دستگاهها و اجرای سیاست های ابلاغی توسط ستاد مرکزی خدمات سفر از جمله ملاک های انتخاب شهر برتر است.



+ 1
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top