امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 March 2024

املاک

شرح وظايف واحد املاك شهرداري

1- ارزيابي جهت تحصيل حريم و تكميل پرونده خريد املاكي كه در طرح توسعه معابر و يا در مسير طرحهاي مورد نظر شهرداري قرار مي گيرد.

2- بررسي و ارزيابي و كارشناسي اراضي و املاك مورد معامله شهرداري اعم از خريد و فروش و اجاره و استجاره و تهيه فهرستهاي مورد نياز هر طرح.

3- انجام امور مقدماتي اجراي طرحهاي مصوب شهرداري طبق قانون و آيين نامه هاي مربوطه.

4- ثبت دفاتر املاك و اراضي شهرداري و تغيييرات آن طبق دستورالعملهاي صادره.

5- اقدام به ثبت اراضي متعلق به شهرداري از قبيل مسيلها وخندقها وبلوار اراضي بلا معارض و بلا صاحب و نظاير آن به طور كلي تثبيت مالكيت شهرداري به املاك و مستحدثات متعلقه باتوجه به قوانين ومقررات جاريه با هماهنگي و همكاري  واحد حقوقي.

6- اقدام به انجام كليه معاملات ملكي شهرداري در دفاتر اسناد رسمي.

7- صورت برداري و نگهداري املاك و اراضي متروكه و مسيلها با همكاري واحدهاي مسئول شهرداري.

8- همكاري و هماهنگي لازم با واحد حقوقي و انجام امورات جاري.

9- برخورد مناسب با پرسنل و ارباب رجوع و رعايت منشور اخلاقي شهرداري.

 

لیست املاک متعلق به شهرداری مبارکه دانلود

 



+ 1
مخالفم - 1
پرینت
ایمیل

 

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز :طراحی پورتال خبری
Scroll to Top