امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 23452
بروزرسانی: دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ۱۵:۵۳

معاون استاندار اصفهان: بیش از ۱۰ میلیارد دلار محصولات فنی، مهندسی کشور صادر شد

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز و به نقل از ایرنا ، مصطفی خضری روز دوشنبه در مراسم افتتاح ۲۳ طرح عمرانی، خدماتی و رفاهی در شهرستان مبارکه افزود: ایران امروز جزو هشت کشور صاحب سلول‌های بنیادی است و در حوزه‌های مختلف فنی و مهندسی، سدسازی، ساخت توربین و رآکتورهای برق پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم.

وی اظهار کرد: اکنون ۹ هزار شرکت دانش بنیان در کشور فعال است و ۳۶۰ هزار اشتغال و ۵۰۰ هزار میلیارد تومان ارزش تولیدات شرکت شهرک‌های دانش بنیان است.

خضری با اشاره به پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های پزشکی، هسته‌ای و موشکی اظهار داشت: واقعیات و معادلات داخلی و خارجی ایران هم با ظهور انقلاب اسلامی برهم خورد.
معاون استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: ۵۰ سال پیش پزشکان هندی، پاکستانی و فیلیپینی درمان بیماران کشور مارا بر عهده داشتند اما امروز شبکه بهداشت و درمان در روستاهای ایران هم‌ رفته و در بسیاری از حوزه‌های پزشکی از جمله سلول‌های بنیادی در دنیا صاحب سبک هستیم.
خضری در عین حال تصریح کرد: چالش‌هایی در اقتصاد و بعضی از صنایع کشور از جمله خودروسازی وجود دارد و باید نسخه‌ای که برای صنایع موشکی، هسته‌ای و دفاعی و پزشکی پیچیده شده است برای صنعت خودروسازی کشور هم پیچیده شود.
معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی استاندار اصفهان همچنین با اشاره به اینکه امنیت زیرساخت اقتصاد، تولید و علم است، گفت: امروز منطقه در آتش ناامنی می‌سوزد اما کشور ما در امنیت کامل بسر می‌برد و اگر این امنیت نباشد نمی‌توان هیچ کاری انجام داد.
وی تصریح کرد: باید نگاه خود را به اداره کشور تغییر دهیم و عمده ناکارآمدی‌های اقتصادی در کشور ما ناشی از سوء مدیریت است.
معاون استاندار اصفهان اظهار داشت: مدیران در نظام اسلامی باید اهل فکر و مطالعه باشند.
وی با اشاره به اینکه باید در اقتصاد هم مردم را به صحنه بیاوریم و از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم، ادامه داد: ظرفیت‌های خوبی در شهرستان مبارکه و استان اصفهان برای استفاده از مردم و بخش خصوصی وجود دارد.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top