امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22987
بروزرسانی: پنج شنبه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ۱۰:۲۱

دکتر احمدی در آیین بهره برداری از پروژه های شهرداری : افزایش سرانه ورزشی و فرهنگی در راس برنامه‌های شهری مبارکه

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، شهردار مبارکه در آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه های شهرداری مبارکه گفت: تلاش در راستای کاهش آلایندگی، سهولت در حمل و نقل و کاهش ترافیک شهری و افزایش سرانه های ورزشی و فرهنگی جزو اهداف و در راس برنامه های مدیریت شهری مبارکه در این دوره قرار دارد که برنامه ریزی و تامین اعتبار لازم در این زمینه انجام شد و طرح های عمرانی شهر در دستور کار قرار گرفت.

محمدمهدی احمدی با بیان اینکه امروز تعدادی از طرح های عمرانی شهر مبارکه مورد بهره برداری قرار می گیرد، ابراز امیدواری کرد که همزمان با هفته دولت سال آینده بخش عمده این پروژه ها به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به همراهی اعضای شورای شهر مبارکه در اجرای طرح های عمرانی افزود:احداث بلوار های شهید بابایی، ۱۵ خرداد، ۲۲ بهمن و تکمیل رینگ شهری مبارکه بعنوان طرح های در دست اقدام مدیریت شهری مبارکه محسوب می شود.

احمدی ادامه داد: رسیدگی به وضعیت اتوبوس های حمل و نقل عمومی از موضوع های مورد درخواست شهروندان بود و به همین دلیل بازسازی اتوبوس های موجود در دستور کار قرار گرفت که تا امروز هشت دستگاه اتوبوس توسط نیروهای مدیریت شهری سازمان حمل و نقل شهرداری بازسازی شده و خرید ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید و ۶ دستگاه خودروی ون با استفاده از تسهیلات دولتی که در اختیار شهرداری قرار گرفت انجام شد.

وی با اشاره به احداث پارک های محلی در شهر، اضافه کرد: امروز چندین پارک در محله های مختلف احداث شده و احداث دو تا سه پارک محله ای دیگر در محله های نصیرآباد و صفاییه در دستور کار مدیریت شهری مبارکه قرار دارد.

شهردار مبارکه با اشاره به احداث سالن های ورزشی گفت: احداث سه سالن در محله های قهنویه، سرارود و شیخ آباد با بیش از ۳۰ درصد پیشرفت در حال اجراست و تا پایان این دوره به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به احداث زمین چمن مصنوعی در محله های اسماعیل ترخان و صفاییه افزود: تعداد زمین های چمن مصنوعی شهر مبارکه تا سال آینده افزایش پیدا خواهد کرد.

احمدی با اشاره به تکمیل سالن سینمای شهر، تکمیل قلعه نهچیر و دیگر طرح های عمرانی و غیر عمرانی در شهر مبارکه خاطرنشان کرد: یکی از سیاست های اصلی مدیریت شهری و شورای شهر مبارکه در این دوره اجرای طرح ها بصورت محله محوری است.

وی با اشاره به اینکه محله محوری و مسجد محوری از سیاست های این دوره شهرداری مبارکه است اضافه کرد: از طریق ارتباط بیشتر و موثر با معتمدان محلی در مساجد و برگزاری جلسه و گفت و گو تلاش کردیم تا نیاز های اساسی شهر را احصا کنیم و در این راستا قدم برداریم.

شهردار مبارکه بیان کرد: توزیع سرانه در اختیار شهرداری بصورت عادلانه بین محله ها از دیگر برنامه های این دوره است و امروز همه محله های شهر مبارکه با توجه به سرانه جمعیتی از طرح‌های عمرانی بهره مند هستند و در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top