امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22226
بروزرسانی: دوشنبه, ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۳۹

شهردار مبارکه خبر داد : آغاز طرح بازسازی ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری مبارکه

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز، سید محسن هاشمی شهردار مبارکه گفت:  عملیات بازسازی 3 دستگاه اتوبوس واحد فرسوده با تأمین اعتبار 10  میلیارد ریال از بودجه شهرداری و تسهیلات دولتی آغاز شد.

مهندس هاشمی گفت: با افزایش قیمت‌ها ، بازسازی به‌عنوان راهکاری منطقی برای افزایش عمر ناوگان اتوبوس‌رانی در دستور کار قرار دارد.

وی افزایش قیمت اتوبوس‌ را عامل مهم فرسودگی ناوگان اتوبوس‌رانی در کشور دانست و ابراز کرد: امروز فرسودگی ناوگان اتوبوس‌رانی یک چالش کشوری بوده و شهر مبارکه به تبع آن درصدد رفع این مشکل است.

 شهردار مبارکه با اشاره به نحوه تأمین هزینه‌های موردنیاز برای بازسازی اتوبوس‌ها، خاطرنشان کرد: هزینه بازسازی هر دستگاه اتوبوس به‌طور میانگین 300 تا 350 میلیون تومان است که از طریق تسهیلات دولتی و بودجه شهرداری تأمین می‌شود.

وی  تصریح کرد: هم‌اکنون مراحل بازسازی سه دستگاه اتوبوس در حال انجام است که تا اوایل مهرماه به پایان می‌رسد؛ ورود اتوبوس‌های بازسازی‌شده به چرخه خدمت موجب افزایش تعداد اتوبوس، کاهش زمان انتظار مسافر و خروج اتوبوس‌های فرسوده می‌شود.

شهردار مبارکه با  اشاره به اینکه  بازسازی 20 دستگاه دیگر از ناوگان اتوبوس‌رانی نیز در دستور کار این شهرداری قرار دارد گفت : در اجرای طرح بازسازی اتوبوس‌های فرسوده ، عملیات فیزیکی بازسازی اتوبوس‌ها  با اعزام به تعمیرگاه طرف قرارداد ، با سرعت و دقت آغاز و در حال انجام است.

وی اظهار کرد: در این طرح، اتوبوس‌هایی که دارای وضعیت نامناسب و نیازمند بازسازی و تعمیرات اساسی هستند شناسایی و توسط اکیپ‌های فنی و خدماتی و بخش خصوصی به لحاظ تعمیرات فنی موتور و گیربکس، شاسی‌کشی، صافکاری، رنگ‌آمیزی، تعویض صندلی‌ها و تعمیر کف موردبازسازی قرار می‌گیرند.

 




 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top