امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21367
بروزرسانی: جمعه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ۱۵:۴۴

پیام تبریک به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(سلام‌الله علیها) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر

بسم‌الله الرحمن الرحيم

"أنّا أعطيناک الکوثر..."

 بيستم جمادی‌الثانی مصادف با ميلاد پربرکت بانوي بانوان جهان از آغاز خلقت تا پايان روزگار، در کشور ما به‌عنوان روز زن نام‌گذاری شده است. روزي که به برکت و حرمت بزرگ زن دوعالم، حضرت فاطمه زهرا (س) بهانه‌ای است براي قدرداني از مقام والاي زن ؛ زناني که در کنار نقش پراهميت خود در خانواده دوشادوش مردان در جامعه گام برمی‌دارند و یک‌لحظه سکون و ايستايي را بر خود نمی‌پسندند.

اين روز را بايد گرامي و پاس داشت،اول تولد دخت نبي اکرم (ص) که با قدوم مبارکش شادي و شعف را به قلب مهربان پدر ميهمان کرد و الگويي الهي براي زنان جهان شد، دوم روز بزرگداشت زن و به‌ویژه مادران اين مرز و بوم است. آنان که با پيروي از آداب اخلاقي و منش زندگي حضرت زهرا (س) محيط خانواده و اجتماع خود را نظام می‌بخشند و براي آینده‌ای بهتر گام برمی‌دارند.

این‌جانبان سالروز ميلاد خجسته بزرگ بانوي اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و مقام والاي زن را به‌تمامی بانوان ارجمند خصوصاً بانوان شاغل در مجموعه مدیریت شهری مبارکه که هم در سنگر خانه و خانواده و هم در محيط اداره به خدمت مشغول‌اند تبريک عرض نموده  و از خداوند منان سلامتی و توفیق روزافزون را برای همه بانوان ایران اسلامی خواستاریم.

سید محسن هاشمی – شهردار مبارکه

هدایت اله عباسیان – رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top