امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20560
بروزرسانی: دوشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۵۰

تجلیل از کارکنان معلول شهرداری مبارکه در گرامیداشت هفته معلولان

به مناسبت هفته جهانی معلولین مراسم تجلیل از  کارکنان معلول با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه برگزار شد.

شهردارمبارکه حضور و فعالیت کارکنان معلول شهرداری همگام با سایر کارکنان را شایسته قدردانی دانست و گفت : این روز بهانه خوبی برای تقدیر از زحمات این قشر به خصوص پرسنل معلول است که در هر واحد و قسمت با تلاش و پشتکار وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند.حضور شما عزیزان در این مجموعه و تلاش برای خدمت رسانی به شهروندان همگام با سایر کارکنان با وجود محدودیت های جسمانی شایسته قدردانی است.

هاشمی با بیان اینکه شما با عزم و اراده اثبات کردید معلولیت ، محرومیت نیست اظهار کرد: معلولان این باور را در جامعه ایجاد کرده اند که معلول یک فرد ناتوان وابسته نیست، بلکه عاملی برای اثبات و استفاده از سایر توانمندیهای این اشخاص است .موفقیت‌های بدست آمده توسط افراد معلول محدودیت‌هایشان را به دست فراموشی می‌سپارد. امام رضا (ع) فرمودند:" خداوند جایگاه ویژه ای برای معلولان و دردمندان قرار داده است " . روح بزرگ انسانهایی که معلولیت دارند باعث می شود که بر نقص جسمانی غلبه نمایند و در کارها موفق باشند.

وی تغییر نگرش نسبت به معلولین را ضروری دانست و افزود : توجه به توانایی ها و احترام به شخصیت معلولین و ایجاد فرصت های برابر برای آنها جهت حضور فعال اجتماعی در تمامی عرصه ها لازم است . جامعه پوینده و بالنده نیازمند مشارکت همه اقشار جامعه بویژه معلولین است و حمایت از جامعه معلولان نیازمند مشارکت همگانی است. افراد معلول شاغل در شهرداری بسیار توانمند و لایق هستند و  با وجود نقص در برخی توانائیهای خود بسیاری از استعدادهای دیگر آنها رشد داشته و با هوشیاری و پشتکار همگام با سایر همکاران فعالیت می کنند.

دکتر خالوزاده رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه نیز در این جلسه گفت: روز جهانی معلولان فرصت مناسبی است تا توانمندی، ظرفیت‌ها و همچنین مسائل و مشکلات افراد معلول و انتظارات بر‌حق آنها در سطح جامعه منعکس شود. معلولان قشری هستند که با وجود حضورشان در اجتماع، کمتر دیده می شوند و به مشکلات آن‌ها آنگونه که باید رسیدگی نمی‌شود.  سلامت لزوماً به معنای موفقیت نیست و کم نبودند افرادی که با تن معلول موفقیت‌های چشمگیری کسب کردند و توجه به این موضوع می طلبد که به وضعیت این قشر بیشتر رسیدگی شود . معلولان استعداهای خوبی دارند که با اعتماد به نفس و دوری از انزوا وگوشه گیری از جامعه ، شکوفا می شود پس باید به گونه ای عمل کرد که مشکلاتی که باعث این انزوا می شود رفع گردد تا راه حضور معلولان در جامعه بازشود . همیشه تاکید بر آن است که همه ما باید هر آنچه که از دستمان برمی‌آید برای جامعه این عزیزان انجام دهیم.

خانم صالحی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مبارکه نیز ضمن تبریک روز جهانی معلولان گفت: مفهوم معلولیت از کار افتادگی و ناتوانی نمی باشد . معلولیت واژه‌ای است که بیشتر در ذهن ما به معنای یک ناتوانی معنی می‌شود و می‌تواند مشکلاتی را برای فرد معلول ایجاد کند، اما معلولان سرتاسر دنیا، بارها این را به اثبات رسانده‌اند که معلولیت، محدودیت نیست و راهی برای شکوفایی سایر استعدادها است .

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی با تقدیر از خدمات کارکنان معلول شاغل در مدیریت شهری افزود:با تمام مشکلاتی که این عزیزان هر روزه با آنها درگیر هستند ، تمام تلاش خود را برای ارائه خدمت به شهروندان بکار می گیرند و هیچ کم کاستی در انجام وظایفشان وجود ندارد که این ستودنی است .

در پایان این جلسه با اهدای لوح تقدیر از معلولان شاغل در مجموعه مدیریت شهری تجلیل شد . 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top