امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20558
بروزرسانی: شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ۱۱:۲۷

تقدیر از پرسنل مالی شهرداری مبارکه در روز حسابدار

تقدیر از پرسنل مالی شهرداری مبارکه در روز حسابدار

مهندس هاشمی شهردار مبارکه ضمن تبریک روز حسابدار به کارکنان مالی و حسابداری شهرداری گفت : حسابداری یکی از شغل‌های حساس و محترم است . در قران کریم یوم‌الحساب راداریم و می‌توان از این کلام الهی به ارزش حساب پی برد .در دین و کتاب آسمانی ما قرآن ، حساب بسیار موردتوجه است . گاهی حساب شخصی و خانوادگی است که اگر اشکالی پیش آید شاید با یک عذرخواهی قابل‌حل باشد ولی گاهی پای حق‌الناس وسط است که خداوند متعال در قران کریم حق‌الناس را نابخشودنی دانسته و این جایگاه حساس حسابدار و حساب را نشان می‌دهد.

شهردار مبارکه مسئولیت حسابداران را در شرایط کنونی شهرداری بسیار حساس ارزیابی کرد و افزود : شهرداری نهادی عمومی است و حرف از حق‌الناس است . حوزه مالی از قسمت‌های مهم شهرداری بوده و مسئولیت این دوستان در شرایط فعلی بسیار حساس‌تر از گذشته است..

دکتر خالوزاده رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه نیز ضمن تبریک روز حسابدار ، کار حسابداران را بسیار مهم عنوان کرد و گفت : امور مالی و حسابداری کار سخت و حساسی را بر عهده‌دارند . مجموعه مالی ، درآمد و حسابداری قلب تپنده شهرداری محسوب می‌شوند و باید با یک برنامه‌ریزی درست و حساب‌شده گامی بلند در ایجاد دریافت درآمد پایدار داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه تدوین بودجه به‌صورت علمی و دقیق را ضروری دانست و تصریح کرد : در تدوین بودجه سال 98 باید به گونه کاملاً علمی و با در نظر گرفتن تمام جزئیات اقدام کرد به‌گونه‌ای که تمام جزئیات قابل توضیح و دفاع باشد . یکی دیگر از مسائل مهم در مدیریت شهری پرداخت دیون شهرداری است که می‌طلبد با رعایت عدالت و با برنامه‌ریزی درست به‌صورت مرحله‌ای دیون طلبکاران پرداخت شود و کاملاً این موضوعات شفاف و روشن انجام شود .

خانم صالحی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر نیز در ادامه گفت : در دوره اول شورای اسلامی شهر بودجه‌ای محدودی داشتیم ولی با مشکلات فعلی روبرو نمودیم . کار سختی است مخصوصاً برای مجموعه شهرداری که رسالت اصلی آن‌ها پاسخگویی است .

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر برنامه‌ریزی و صبر را راه‌حل عبور از مشکلات عنوان و اضافه کرد: بحمداله شاهد همدلی و هم‌کوشی در مجموعه مدیریت شهری هستیم . لازم است مجموعه مالی شهرداری مسائل را با صبوری و با برنامه ریزی دقیق دنبال کنند چرا که در شرایط خاصی هستیم . قطعاً نوید گشایش و آسایش بعد از هر سختی هست و اگر ما بتوانیم این دوران را با صبوری سپری کنیم خداوند پاداش خواهد داد .

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از مجموعه مالی و حسابداری شهرداری تجلیل شد .



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top