امروز: شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20403
بروزرسانی: پنج شنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷ ۱۳:۵۵
توسط شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه صورت گرفت:

تجلیل از رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان مبارکه در هفته تأمین اجتماعی

همزمان با هفته تامین اجتماعی در مراسمی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه با حضور در اداره تامین اجتماعی شهرستان مبارکه از خدمات رئیس این اداره تقدیر کردند .

شهردار مبارکه در این مراسم گفت : خدمات تامین اجتماعی در ارائه خدمات بیمه ای و درمانی ستودنی است . سازمان تامین اجتماعی به عنوان سازمان متولی در امر بیمه های اجتماعی و چترحمایتی نیروی کار جامعه، نقش بسزایی در اقتصاد مقاومتی دارد و در شرایط اقتصادی ناشی از تحریم ها از جایگاه ویژه ای برخوردار است. در تدوین و ابلاغ سیاست کلی اقتصاد مقاومتی در حوزه خدمات و تامین اجتماعی، توجه خاصی به نقش و جایگاه این سازمان شده است که می توان به توسعه تولید و کار، با برنامه ریزی در به کار گیری کلیه امکانات و منابع مالی و سرمایه های انسانی و علمی کشور اشاره کرد.

هاشمی ضمن تشکر از همراهی و تعاملات سازمان تامین اجتماعی و بالاخص تامین اجتماعی شهرستان در بحران اقتصادی شهرداری ها افزود : در شرایط امروز کشور که کارفرمایان با مشکلات اقتصادی مواجه هستند، همراهی سازمان تامین اجتماعی با تولیدکنندگان به بازار تولید کمک می کند و همچنین موجب حفظ امنیت نیروی انسانی می شود.

شهردار مبارکه تامین مالی آینده را مهمترین هدف تامین اجتماعی برشمرد و اظهار کرد : تامین اجتماعی در حقیقت نوعی حمایت اجتماعی، یک بیمه اجتماعی، یک برنامه همگانی مردمی است که هدف آن تامین مالی آینده در رویارویی با مخاطرات دوران بازنشستگی، بازماندگی ، بیکاری و... است.

وی درپایان گفت :رضایت مندی شهروندان موجب رضایت الهی و امیدواری مردم به نظام اسلامی است که هر کارمند و مدیری که در این راستا دلسوزانه گام بر می دارد، شایسته ی تقدیر است و خدمات ارزنده رئیس و کارکنان خدوم تامین اجتماعی شهرستان نیز ستودنی است .



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top