امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20189
بروزرسانی: شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ ۱۰:۴۱

به مناسبت روز زن و میلاد حضرت فاطمه(س)، طی مراسمی از بانوان شاغل در مجموعه مدیریت شهری مبارکه تجلیل شد

هم‌زمان با فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام مادر، شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر مبارکه از بانوان شاغل در  مجموعه مدیریت شهری مبارکه تقدیر کردند.

مهندس سید محسن هاشمی در این مراسم ضمن ارج نهادن به مقام شامخ مادر و تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، با اشاره به نقش زنان در پیشبرد اهداف جامعه گفت: زنان در عرصه‌های مختلفی مانند پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نقش مهم و به سزایی را ایفا کرده‌اند.

وی با اشاره به سخنان امام راحل بر نقش و جایگاه  زنان در نظام انقلاب جمهوری اسلامی افزود: بر اساس فرموده حضرت امام (ره) زنان نه‌تنها نقش کمتری از مردان در پیروزی انقلاب نداشتند بلکه جلوتر از مردان بودند و تداوم انقلاب هم نیازمند به حضور مؤثر زنان است.

هاشمی بر استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت بانوان فعال در شهرداری مبارکه تأکید کرد و گفت: در هر حوزه و عرصه‌ای که بانوان پای‌کار آمده‌اند و مشارکت فعال و جدی داشته‌اند، موفقیت به‌دست‌آمده است.

وی بابیان اینکه بانوان شاغل در واحدهای مختلف شهرداری مبارکه به نحو احسن انجام‌وظیفه می‌کنند افزود: بی‌تردید هرجایی که بانوان قدم گذاشته‌اند و اموری را به دست گرفته‌اند ، کارها دقیق‌تر، منظم‌تر و بهتر انجام‌شده است.

شهردار مبارکه  بابیان اینکه بر اساس گزارش‌های ارائه‌شده کمترین نارضایتی در سیستم شهرداری مبارکه از بانوان وجود دارد خاطرنشان کرد: هیچ‌گونه نارضایتی از خدمات و اقدامات بانوان شاغل در شهرداری مبارکه ، توسط ارباب‌رجوع گزارش نشده است.

وی با قدردانی و تشکر از همراهی و همکاری همه کارکنان شهرداری به‌ویژه بانوان در مدت 6 ماه گذشته با مدیریت شهری مبارکه گفت: امیدواریم مشکلات مالی با لطف خدا برطرف شود و در سال 1397 با تلاش و کوشش و همت مضاعف بتوانیم در انجام رسالت خود که همانا خدمت به مردم شریف مبارکه است کوشا باشیم.

هاشمی بابیان اینکه تلاش می‌کنیم تا جلسات اختصاصی را برای دریافت انتقادات و پیشنهاد‌ها با بانوان شاغل در شهرداری برگزار کنیم تصریح کرد: با برگزاری جلسات منظم و مرتب با واحدهای مختلف و برنامه‌ریزی و  ارائه پیشنهاد‌ها ، انتقادات سازنده و راهکارهای مناسب کارکنان، می‌توانیم در راستای خدمت بهتر و مطلوب‌تر به شهروندان انجام‌وظیفه کنیم.

وی افزود: برای استفاده بانوان شهر مبارکه از فضاهای ورزشی و تفریحی تمهیداتی اندیشیده شده است که یکی از آن‌ها پروژه باغ بانوان است که سعی شده با ایجاد این مجموعه امکاناتی در شأن بانوان ایجاد کنیم.

 

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه  نیز در این مراسم ، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه اطهر(س) و روز زن، از خدمات و تلاش‌های جامعه بانوان قدردانی کرد.

دکتر سجاد خالوزاده گفت: مسئولیت‌های بانوان در جامعه و خانواده بسیار زیاد است و خداوند به ایشان توان مضاعفی در انجام وظایف داده است.

وی با اشاره به نقش مهم بانوان در تحولات مختلف انقلاب اسلامی گفت: بانوان میهن عزیز اسلامی حتی در عرصه دفاع مقدس و پشتیبانی از جبهه‌های جنگ، نقش بی‌بدیلی را ایفا کرده و نام بلندی از خود را در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی برجای نهادند.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه  افزود : بانوان شاغل هم در سنگر خانواده و هم در سنگر کار و کوشش در محیط‌های اداری، نقش خود را به شایستگی ایفا کرده‌اند و خدمات قابل‌تقدیری را  به جامعه خود ارائه نموده‌اند.

خالوزاده گفت:از ابتدای فعالیت شورای شهر مبارکه در دوره پنجم، استفاده از ظرفیت و پتانسیل زنان و نخبگان جامعه در دستور کار مدیریت شهری مبارکه قرار دارد.

وی بابیان اینکه کارگروه زنان و خانواده به‌عنوان اولین کارگروه در شورای شهر مبارکه تشکیل شد افزود: با تشکیل کارگروه‌های تخصصی ، برنامه‌ریزی برای استفاده از توان و پتانسیل بانوان وزنان در دستور کار قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: تاکنون 2 جلسه از این کارگروه به ریاست خانم صالحی برگزارشده که مصوبات خوبی هم داشته است.

وی با اشاره به اینکه آسیب ‌شناسی  و بررسی مشکلات زنان و خانواده در کارگروه موردبررسی قرار گرفت افزود: امیدواریم این‌گونه جلسات ادامه پیدا کند و بتوانیم از فرصتی که پیش‌آمده در شورای شهر مبارکه استفاده کنیم و از ظرفیت و پتانسیل بانوان بهترین بهره را ببریم.

خالوزاده بابیان اینکه این کارگروه مسائل و مشکلات جامعه  و بانوان را به‌صورت تخصصی موردبررسی قرار می‌دهد اظهار داشت: امیدواریم در راستای رفع مشکلات جامعه به نتایج مثبتی دست پیدا کنیم و بتوانیم قدم مثبتی جهت خدمت به شهروندان برداریم.

وی ضمن تقدیر از زحمات بانوان شاغل در شهرداری مبارکه تصریح كرد : شما بانوان علاوه بر محیط كار و اداره در خانواده نیز زحمات زیادی را بر دوش می‌كشید و كانون گرم خانواده مدیون زحمات شما است و قطعاً این زحمات مورد رضایت حضرت حق قرار خواهد گرفت.

 

فرشته صالحی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مبارکه نیز در این مراسم  ضمن تبریک فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن  و آرزوی موفقیت برای همه بانوان شاغل در شهرداری مبارکه گفت: بانوان در سه جبهه همسرداری، مادری و جامعه مشغول تلاش و فعالیت هستند .

وی بابیان اینکه نمی‌توانیم نقش پرافتخار مادران و همسران شهدا را در تاریخ پرافتخار کشورمان فراموش کنیم گفت: امیدواریم بانوان بتوانند در همه زمینه‌های مادری، همسرداری و خانواده و اشتغال موفق عمل کنند.

فرشته صالحی اظهار داشت: مادران و همسران شهدا در شکل‌گیری انقلاب، ادامه این راه به‌ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس، پاسداشت ارزش‌ها و اصول انقلاب و دفاع از حریم اهل‌بیت نقش قابل‌توجه ای داشته و دارند.

وي ادامه داد: حضرت فاطمه(س) سرمشقی براي تمام نسل‌ها هستند كه در تمام نقش‌های دختري، خواهري، همسري و مادري می‌توانند بهترين الگو براي زنان و دختران جامعه باشند.

عضو شورای اسلامی شهر مبارکه بابیان اینکه مجموعه شهرداری و شورای شهر مبارکه در کنار هم هستند و همه در یک‌جهت حرکت می‌کنند اظهار داشت: مهم‌ترین وظیفه ما خدمت‌رسانی به مردم و ارتباط با شهروندان است .

وی بابیان اینکه بانوان شاغل در شهرداری به‌خوبی تلاش و فعالیت می‌کنند گفت: از همه کارکنان و به‌ویژه کسانی که بیشتر با مردم و شهروندان ارتباط دارند انتظار داریم بیش‌ازپیش تلاش و کوشش نمایند .

فرشته صالحی با اشاره به اینکه رضایت و خشنودی خلق خدا ، رضایت و خشنودی حق‌تعالی را به همراه خواهد داشت  تصریح کرد: اعضای شورای شهر مبارکه در دوره پنجم با انتخاب شهردار بومی از کارکنان شهرداری هم انتظار مضاعفی دارند و امیدواریم همه باهم تلاش کنیم تا در مسیر پیش رو به موفقیت برسیم.



+ 1
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top