امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22191
بروزرسانی: چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ۲۰:۲۹

نصب سازه‌های موقت تبلیغاتی در نقاط مختلف شهر مبارکه

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ؛  داود ایران پور معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه گفت : در آستانه برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که ۲۸ خردادماه امسال برگزار خواهد شد، بیش از 17سازه تبلیغاتی به‌صورت داربستی و 100 فضای تبلیغاتی کارتن پلاست برای استفاده کاندیداها در سطح شهر در حال آماده‌سازی است.

ایران پور بابیان اینکه شهرداری مبارکه  فضای شهری را جهت انتخابات پرشور و سالم فراهم خواهد کرد بیان کرد: ضوابط تبلیغات نامزدهای انتخاباتی به‌صورت دقیق و کامل در قوانین و دستورالعمل‌های اعلام‌شده مشخص‌شده است.

وی   افزود: برابر تبصره 2 ماده 62 قانون انتخابات شوراهای اسلامی، شهرداری‌ها موظف هستند نقاطی را برای تبلیغات محیطی نامزدها در سطح شهر هم‌زمان با آغاز تبلیغات نامزدها در نظر بگیرند.

معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه  با تأکید بر ضرورت رعایت حقوق شهروندی در این ایام، ادامه داد: در راستای حفظ منظر شهری و جلوگیری از ایجاد آلودگی‌های بصری و بر هم خوردن زیبایی شهری ، محل‌های مناسبی برای انجام  تبلیغات انتخاباتی با ایجاد سازه‌های مناسب در سطح شهر توسط شهرداری در دست اقدام است.

ایران پور افزود : این سازه‏‌ها در مکان‏‌های مهم و پرتردد شهر همچون میدان‌ها اصلی شهر، بلوارهای پرتردد، تقاطع‌‏های اصلی شهر و... نصب‌شده است و از ستادهای انتخاباتی نامزدها درخواست می‌شود به‌منظور جلوگیری از الصاق پوستر و تراکت در سطح جداره‌ها و مبلمان شهری و تخریب منظر شهر ضمن اکران تبلیغات خود در این سازه‌ها، از تخریب جداره‌های شهری خودداری کنند.

وی یادآور شد: هرگونه اقلام غیرمجاز که در محیط شهری و بر روی دیوارها و تأسیسات عمومی و خصوصی واداری نصب شود بلافاصله توسط اکیپ  خدمات شهری جمع‌آوری خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری مبارکه  خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود کاندیداها ضمن رعایت قانون و خودداری از الصاق پوستر، تراکت و پلاکارد در مکان‌هایی به‌جز مکان‌های تعریف‌شده، در حفظ و پاکیزگی سیما و منظر شهری سهیم باشند.

 






 



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top