امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21412
بروزرسانی: شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ۰۹:۱۸

پیام تبریک مدیریت شهری مبارکه به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر


 

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، شهردار،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه با صدور پیامی میلاد باسعادت حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک گفتند.

متن پیام به این شرح است:

لا فَتى اِلاّ عَلِىّ، لا سَيفَ اِلاّ ذُو الفَقار

درود خداوند رحمان بر اولین مرد یکتای گرویده به دین مبین اسلام، برادر پیامبر خوبی‌ها، نبی مکرّم محمد مصطفی (ص) و یاور متّقی و دلاور بزرگ مادر مسلمانان، به‌ویژه شیعیان جهان.

ماه رجب ، ماه نزول رحمت الهی و ماه اجابت دعاست و ایزد منان با حکمت بی‌منتهای خود ، میلاد فرخنده یاور همیشگی پیامبر گرامی اسلام (ص) ، امام علی (ع) را در این ماه عزیز قرار داده تا محبت خود را در این ماه بر عرشیان و فرشیان تمام نماید. روز پدر ، فرصتی است تا قدردان زحمات پدران خود باشیم و یاد تمامی پدران سفرکرده را گرامی بداریم ، و برای آنانی که از نور وجودشان و سایه پرصلابتشان بهره‌مندیم آرزوی سلامتی کنیم.

این‌جانبان سالروز ولادت امیر مؤمنان حضرت علی(ع)، اسوه خردورزان، حامی ستمدیدگان و محرومان و پدر یتیمان و سرچشمه عدالت، حقیقت و امامت که به‌روز پدر و تجلیل از مقام و منزلت پدران بزرگوار مزین گشته را به عموم آزادمردان جهان، مردم شریف شهرستان مبارکه و خصوصاً پدران معظم شهیدان گران‌قدر و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

 

سید محسن هاشمی شهردار مبارکه

هدایت اله عباسیان رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top