امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 20753
بروزرسانی: دوشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ۱۸:۳۹

پیام تبریک مدیریت شهری مبارکه به مناسبت عید نوروز و بهار طبیعت

در آستانه‌ی سال نو شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه در پيام مشترکي ، فرارسیدن ولادت حضرت علی (ع) و عید نوروز را به شهروندان عزيز و مسافران محترم نوروزی تبريك گفتند.

 

در اين پيام آمده است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

یا مقلب‌القلوب و الابصار/ یا مدبر اللیل و النهار/ یا محول الحول و الاحوال/ حول حالنا الا احسن الحال

 

29 اسفندماه امسال مصادف است با ۱۳ رجب سالروز ولادت باسعادت ، مولی‌الموحدین، حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) و روز پدر که تقارن نوروز با چنین فرخنده روزی، نوید روزهایی شورانگیز و سالی پربرکت برای کشور و ملت ایران دارد.  

تازگی طبیعت و آغاز سال نو، گذر عمری کوتاه از انسان را یادآور می‌گردد تا با نیم‌نگاهی بر رفتار و اعمال گذشته، فردائی روشن را رقم بزنیم. توفیق سالی دیگر از خدمت به مردم سپری شد سالی که فراز و نشیب‌های فراوانی را تجربه کردیم و امیدواریم آنچه انجام گرفت توانسته باشد گوشه‌هایی از انتظارات به‌حق شما شهروندان قدرشناس را فراهم نموده باشد.

خداوند متعال را شاکریم که توفیق دوباره عنایت فرمود تا درگذر ایام، بهاری دیگر را تجربه و حلول سال جدید را درک نمائیم و به‌پاس نعمت سلامت و رحمتش سجدة شکر به درگاهش به‌جای آوریم. ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) ، فرارسیدن سال نو و آغاز بهار طبیعت را به محضر مبارک حضرت ولی‌عصر (عج) ، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران، و همه ایرانیان در هرجای کره خاکی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

در آستانه سال نو ضمن قدردانی از تلاش خستگی‌ناپذیر مجموعه خادمین مردم در مجموعه مدیریت شهری و مشارکت همه‌جانبه شهروندان شریف برای رسیدن به شهری آباد، امیدواریم در سال جدید با استعانت از درگاه خداوند قادر و متعال و ارواح پاک و مطهر شهیدان همیشه سرافرازمان و بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری، همه تلاش خویش را برای ارتقای سطح رضایت‌مندی مردم و خدمت صادقانه به‌نظام مقدس اسلامی بکار گیریم.

به امید آنکه در سایه همدلی و همراهی همه شهروندان و مسئولان، سال آینده در شهری  زیباتر، ایمن‌تر، توسعه‌یافته‌تر، آبادتر و شاداب‌تر از امروز به استقبال بهار بنشینیم و حالی احسن از امروز داشته باشیم.

همچنین به نیابت از خانواده بزرگ مدیریت شهری مبارکه ، پانزدهم رجب سالروز  وفات حضرت زینب (س)  را به پیشگاه مقدس امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و همه شیعیان جهان تسلیت عرض می‌نماییم.

در پایان، خاضعانه برای همگان سالی سرشار از موفقیت، شادکامی و تندرستی، عزت و سربلندی آرزو می‌نماییم. امیدواریم در آستانه تغییر طبیعت، خداوند همه ما را به بهترین حال ممکن تحول بخشد.

 

به امید سالی پربار در طلیعه نوروز و تحقق اهداف توسعه شهر مبارکه

 

سید محسن هاشمی -شهردار مبارکه

سجاد خالوزاده رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top