امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 21391
بروزرسانی: دوشنبه, ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ ۱۱:۳۸

برترین‌های مسابقات فوتسال جام فجر شهرداری مبارکه معرفی شد

تیم فوتسال معاونت خدمات شهری و سازمان پارک‌ها برترین‌های دومین دوره مسابقات فوتسال جام فجر کارکنان شهرداری  مبارکه شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری مبارکه،  مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری مبارکه جام فجر که امسال به نام  سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج  قاسم سلیمانی  نامگذاری شده بود، روز چهارشنبه 30 بهمن ماه سال جاری با حضورآقای مهندس هاشمی شهردار محترم ، آقای عباسیان رئیس  و اعضای محترم شورای اسلامی شهر ، رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ، رئیس هیئت فوتبال ، معاونین و مدیران عامل سازمانهای وابسته  شهرداری وهمچنین آقای یدالله جهانبازی از داوران برجسته لیگ برتر کشور در محل سالن الزهرا (س) برگزار شد.

سید مصطفی موسوی، مسئول امور رفاهی و ورزشی شهرداری مبارکه در این آئین با بیان اینکه آنچه که امروز می تواند برای انسانی که در چنگال زندگی ماشینی گرفتار شده است، مفید واقع شود، علم ورزش است و تاثیر ورزش در زندگی بشر کمتر از طب نیست، اظهار کرد: روح و عقل سالم در بدن سالم قرار دارد و این امر نشان از اهمیت مقوله ورزش در زندگی انسان امروز است و بی دلیل نیست که با ورزش کردن، مشاهده مسابقات ورزشی و حضور در سالن های ورزشی احساس نشاط و شادابی به سراغ انسان می آید.

وی اضافه کرد: اهالی ورزش توفیق بزرگی دارند چراکه در این وضعیت و زمانه که حداقل ورزش پیاده روی است و این ورزش نیز شامل حال تمامی افراد نمی شود، در رشته ای مشخص به ورزش می پردازند.

مسئول امور رفاهی و ورزشی شهرداری مبارکه با تاکید بر اینکه امیدواریم همه کارکنان شهرداری چه زن و چه مرد نسبت به ورزش اهتمام داشته باشند، افزود: این امر نه تنها به نشاط خود کارکنان کمک می‌کند، بلکه می‌تواند در برخورد کارکنان با ارباب رجوع و پاسخگویی به نیاز آنها و پیگیری امورشان تاثیر زیادی داشته باشد.

 

 

 

در بخش فینال این مسابقات بین تیم‌ امور اداری  و تیم مشترک معاونت خدمات شهری و سازمان پارک ها بازی حساس و نفسگیری برگزار شد که پس از نتیجه پایانی یک بر یک، تیم مشترک معاونت خدمات شهری وسازمان پارک‌ها  با ضربات پنالتی توانست تیم امور اداری  قهرمان سال گذشته را شکست داده و بر سکوی قهرمانی بایستد.

در بخش رده بندی نیز  تیم مشترک شورای اسلامی شهر مبارکه و معاونت عمران  با تیم سازمان آتش نشانی به رقابت پرداختند که در پایان تیم مشترک شورای اسلامی شهر و معاونت عمران توانست  با ضربات پنالتی تیم  سازمان آتش نشانی را شکست  داده  و به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یابد.

گفتنی است در این دوره از مسابقات 7 تیم‌ها از سازمان ها و واحدهای مختلف شهرداری با یکدیگر به رقابت پرداختند.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top