امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22104
بروزرسانی: پنج شنبه, ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ ۲۱:۳۷

درخواست پایگاه انتقال خون اصفهان برای اهدای خون / افزایشی در اهدای پلاسما وجود نداشته است

گروه استان‌ها-رئیس روابط عمومی سازمان انتقال خون استان با بیان اینکه افزایشی در اهدای پلاسما وجود نداشته گفت: از آنجایی که نیاز به خون و فراورده‌های آن روزانه است و بیماران بسیاری به خون نیاز دارند بنابراین توصیه می‌شود اهدای خون به صورت مستمر باشد.


درخواست پایگاه انتقال خون اصفهان برای اهدای خون / افزایشی در اهدای پلاسما وجود نداشته است

- اخبار استانها -

لطفعلی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در   اصفهان  ، با اشاره به آمادگی سازمان انتقال خون در ایام ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: هر ساله با آغاز ماه مبارک رمضان برای رفاه حال اهدا کنندگان یک شیفت شب به شیفت‌های روزانه افزوده می‌شد.

وی افزود: ولی امسال با توجه به وضعیت قرمز کرونا و قرار داشتن در موج چهارم کرونا و همچنین طرح ممنوعیت تردد تا ساعت 22، این شیفت شبانه فعال نخواهد نشد.

رئیس روابط عمومی سازمان انتقال خون استان اصفهان با بیان اینکه سازمان به صورت یکسره در خدمت اهداکنندگان است، گفت: مرکز جامع اهداکنندگان واقع در میدان خواجو تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت 8 صبح تا ساعت 22 به صورت یکسره آماده خونگیری از اهداکنندگان است.

وی ادامه داد: از مردم درخواست می‌شود همانگونه که در گذشته سازمان انتقال خون و بیماران را یاری می‌کردند در ماه مبارک رمضان هم با حضور در مراکز ما را در کمک به بیماران نیازمند خون همراهی کنند.

با اهدای خون زندگی را به دیگران هدیه کنیم/ شیفت افطار پایگاه انتقال خون استان یزد تا ساعت 11 شب فعال است
برنامه نوروزی مراکز انتقال خون در استان مرکزی اعلام شد
سازمان انتقال خون و اهدای زندگی در یک‌سالگی کرونا+ فیلم

جعفری تصریح کرد: در حال حاضر از نظر میزان ذخیره خون مشکلی وجود ندارد و در وضعیت مطلوب قرار داریم و جوابگوی نیاز فعلی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی هستیم ولی از آنجایی که نیاز به خون و فراورده‌های آن روزانه است و بیماران بسیاری به خون نیاز دارند بنابراین توصیه می‌شود اهدای خون به صورت مستمر وجود داشته باشد.

وی با اشاره به ذخیره پلاسما، اظهار داشت: تاکنون باوجود افزایش تصاعدی تعداد بیماران کرونایی افزایشی در اهدای پلاسما وجود نداشته با این‌حال در صورت اعلام نیاز بیمارستان‌ها و پزشکان برای درمان بیماران از ذخیره پلاسما استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/169/ی




+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل
منبع: https://tn.ai/2485305
تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top