امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 March 2024

تصاویر شهر

تازه های شهر مبارکه

در آینه مطبوعات

کد: 9711
بروزرسانی: جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ۱۷:۰۰

شهردار مباركه :پرستاران از اقشار پرتلاش‌ جامعه هستند

روابط عمومي شهرداري مباركه - مديريت شهري شهر مباركه بنا به اعتقاد و تفكري كه بر اساس مفهوم جامع و گسترده سلامت شكل گرفته سعي كرده است با هدايت نخبگان و در راستاي سياستهاي متوليان امر، با لحاظ اولويتها ازحداكثر ظرفيت هاي شهرداري براي ارتقاي سلامت شهر استفاده كند.به نحوي كه در تمامي فعاليتهاي شهرداري توجه به سلامت شهروندان و حفظ ايمني و محيط زيست مد نظر بوده است كه مي توان به مواردي از قبيل ساخت و توسعه سالنهاي ورزشي، پاركها (به ويژه پارك مخصوص بانوان) مناسب سازي پياده روها، توجه به زيباسازي و ارتقاي سلامت روان شهر (ساخت و سازهاي شهري و توجه به نماي ساختمانها، آب نماها، نورپردازي هاي شهري و...) سيستمهاي مكانيزه دفع زباله، ، توسعه مراكز معاينه فني خودروها براي كاهش آلودگي هوا، فعاليتهاي متنوع فرهنگي، اجتماعي، معنوي و هنري گسترده اي كه در سطوح مختلف انجام مي گيرد و بسياري از فعاليتهاي ديگر كه به طور مستقيم و غير مستقيم در حفظ و ارتقاي نشاط و سلامت شهروندان مباركه تاثير گذار است اشاره كرد
در اين ميان پرستاران از جايگاه خاص و ويژه‌اي در نظام سلامت شهروندان برخوردار هستند به گونه‌اي كه بدون توجه به پرستاري عملاً نمي‌توان سلامت شهروندان را تضمين كرد.
بر اساس همين اولويت ها در آستانه ولادت باسعادت حضرت زينب (س) و روز پرستار، رئيس شوراي اسلامي شوراي اسلامي و شهردار شهر مباركه با حضور در بيمارستان محمد رسول الله(ص)، با پرستاران اين بيمارستان ديدار كرده و ضمن تشكر از زحمات اين قشر از آن ها به دليل فعاليت هاي مستمر آن ها تجليل كردند.
 
پرستاران از اقشار پرتلاش‌ جامعه هستند
شهردار مباركه با تبريك فرارسيدن سالروز ولادت حضرت زينب كبري(س) و روز پرستار، عنوان كرد: پرستاران از اقشار پرتلاش‌ جامعه هستند كه با زحمت فراوان به بيماران رسيدگي مي‌كنند. 
محمد شرفا با اشاره به اين مطلب كه مديريت شهري به دليل ويژگيهاي منحصر به فرد خود، به نحو بسيار موثري با نهادهاي مسئول براي ارتقاي سلامت شهر تشريك مساعي مي كند، گفت: پرستاران محبت به بيمار را به نحو احسن ابراز مي‌كنند و وظيفه خود نسبت به بيمار را به خوبي انجام مي‌دهند.
وي پرستاران را اسوه‌هاي خدمت به مردم دانست و افزود: قشر پرستار با الگو قرار دادن حضرت زينب كبري(س) با صبر و بردباري فراوان به مردم خدمت مي‌كنند.
شهردار مباركه بر لزوم توجه ويژه به پرستاران تاكيد كرد و بيان داشت: بايد تلاش كنيم مسائل و مشكلات اين قشر پرتلاش رفع شود.
وي بيان كرد: با توجه به اينكه حوزه بهداشت در خصوص سلامت مردم كار مي كند به نوعي كه ما هم در كار سهيم هستيم.
شرفا با بيان اينكه در شهر و شهرستان مباركه ارتباط و تعامل خوبي بين شهرداري و سيستم سلامت است، خاطرنشان كرد: در مجموعه سلامت، شبكه بهداشت و درمان و بيمارستان محمد رسول الله(ص) تا آنجايي كه توانسته ايم كمك كنيم، خريد سي تي اسكن، توسعه و نگهداري فضاي سبز، صدور پروانه ها و ... از جمله كارهاي انجام شده شهرداري است.
وي با اشاره به اينكه اگر حوزه سلامت موفق باشد قطعا ما در خدمات رساني به مردم موفق تر خواهيم بود، اظهار كرد: هر چند مردم سلامت داشته باشند، كارهايي كه ما در سطح شهر انجام مي دهيم بهتر مي توانند استفاده كنند.
شهردار مباركه مطرح كرد: با كمك شبكه بهداشت و درمان شهرستان مي توانيم يك شهر پر نشاط و سالم داشته باشيم.
 
بايد به رزمندگان عرصه سلامت توجه كرد
رئيس شوراي اسلامي شهر مباركه با تبريك ميلاد حضرت زينب(س) و روز پرستار گفت: تعهد كاري، دلسوزي، مهرباني و صبر از مهمترين خصلت هاي شغل پرستاري است و اين قشر پرتلاش وزحمتكش با سرمشق قرار دادن حضرت زينب (س) و با احساس مسئوليت و وجدان حرفه اي وظايف خود را به خوبي انجام مي دهند.
پروين صالحي اظهار كرد: پرستاران تيمارگر عميق جسمي و روحي آلام بيماراني هستند كه در نوع خود كم نظير است.
وي افزود: مجموعه دستاورد هاي امروز حوزه سلامت مرهون همراهي و تلاش شبانه روزي فعالان بخش بهداشت و درمان به خصوص پرستاران است كه دراين راه جهادي است.
رئيس شوراي اسلامي مباركه با اشاره به كمك شهرداري و شوراي مباركه به بيمارستان محمد رسول الله(ص) مباركه بيان كرد: شهرداري و شوراي اسلامي مباركه هر جا كه توانسته به بيمارستان كه يك نهاد دولتي است كمك كرده، چون كه اين نهاد به مردم كم درآمد جامعه كمك مي كند.
صالحي عنوان كرد: شهرداري در زمينه هاي خريد تجهيزات پزشكي، توسعه بخش دياليز و دستگاه هاي دياليز بخش انتقال خون شهرستان مباركه، تعميرات ساختمان و تهيه دستگاه سي تي اسكن، بخشي از كمك هايي است كه شهرداري و شوراي اسلامي مباركه در اين دروه انجام داده اند.
 
رئيس بيمارستان محمد رسول الله(س) با تبريك ميلاد حضرت زينب(س)، اسوه صبر و استقامت و روز پرستار، تصريح كرد: حرفه پرستاري تركيبي است از مهرباني و اخلاق مداري همراه با تخصص و مهارت افزايي كه براي كاهش دردهاي بيماران موثر است.
ناصر عباسيان با بيان اينكه شهرداري مباركه بيمارستان را جزئي از شهر مي داند، گفت: از حضور و كمك هاي شهردار و شوراي اسلامي شهر مباركه و از اينكه نگاه شهرداري به بيمارستان نگاه كمك كردن است، تشكر مي كنم.وي افزود: بهترين كمك شهرداري به بيمارستان خريد دستگاه سي تي اسكن، توسعه بخش و دستگاه هاي دياليز بيمارستان است.

 



+ 2
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل
منبع: http://www.mobarakeh.ir/ShowPage.aspx?page_=news&lang=1&tempname=show&sub=4&PageIDF=2&PageID=1790
تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز :طراحی پورتال خبری
Scroll to Top