امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 23108
بروزرسانی: یکشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۹:۳۸

دکتر احمدی شهردار مبارکه : کارگران در خط مقدم خدمت به شهروندان قرار دارند

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز و به نقل از ایمنا ، محمدمهدی احمدی در مراسم تجلیل از کارگران شهرداری مبارکه اظهار کرد: حجم بالایی از فعالیت‌ها و خدمات شهرداری بر دوش کارگران زحمتکش است و باید به نحو شایسته از آنها نه تنها در هفته کارگر بلکه در طول سال تقدیر کرد.

وی افزود: مجموعه شهرداری مبارکه مأموریت‌های خود را با هدف خدمت‌رسانی با کیفیت به شهروندان تعریف کرده و در این مسیر تلاش صادقانه کارگران ارزشمند و ستودنی است.

شهردار مبارکه با بیان اینکه تلاش کارگران در به ثمر رسیدن برنامه‌های شهرداری اهمیت زیادی دارد، خاطرنشان کرد: سیاست‌های کاری شهرداری به منظور سرعت بخشیدن به طرح‌های عمرانی و خدماتی تدوین شده است و اجرای این طرح‌ها با تلاش شبانه‌روزی کارگران زحمتکش میسر خواهد شد.

احمدی با بیان اینکه قدردانی از قشر زحمتکش کارگر در اسلام عبادت تلقی می‌شود، اضافه کرد: روز کارگر بهانه‌ای برای قدردانی از زحمات این قشر زحمتکش بوده و این کار در مقابل تلاش‌های آنها بسیار ناچیز است.

در این مراسم که با حضور حدود ۴۰۰ نفر از کارگران شهرداری، جمعی از مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه برگزار شد، از کارگران با اهدای لوح یادبود تجلیل به عمل آمد.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top