امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 23097
بروزرسانی: دوشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۰۹:۲۲

پیام تبریک مجموعه مدیریت شهری مبارکه به مناسبت روز کارگر

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، دکتر احمدی شهردار مبارکه ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر در پیامی فرارسیدم روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفتند. متن پیام به شرح ذیل می باشد:

حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است. روز کارگر روز همه ملت است و نه بخش خاصی از آن. (امام خمینی ره)

در شرایط حساس کنونی که پویایی تولید و شکوفاسازی اقتصاد ملی درگیر تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان شده، جامعه فهیم کارگری نیز اولویت اساسی کشور محسوب می‌شود و می‌کوشد تا با اراده سترگ و پرامیدتر از همیشه، راه پرافتخار گذشته را ادامه داده و به بهترین شکل نقش خود را در راه تحقق شعار سال و بی‌اثر ساختن تحریم‌های ظالمانه ایفا کند.

۱۱ اردیبهشت ؛ روز کارگر ، فرصت مناسبی برای یادآوری بزرگی مردان و زنان بلند همتی است ،که دستاورد تلاش خستگی‌ناپذیر شان ، سازندگی و آبادانی ، رفاه و سلامتی جامعه است . آنان که فخر ما حضرت محمد مصطفی(ص) بر دستان شان بوسه زده ، همگان را به تکریم و بزرگداشت آنان ترغیب فرمود.

اینجانبان روزجهانی کار وکارگر را خاضعانه به عزیزان کارگر به خصوص همکاران زحمت کش خود در واحد های مختلف مدیریت شهری مبارکه اعم ازپاکبانان ،کارگران فضای سبز، واحدهای عمرانی و خدماتی وسایر عزیزان تبریک گفته و در برابر ایثار و احسان شما گرامیان احساس مباهات می نماییم و از درگاه رب العالمین برای تک تک شما طلب شادی و بهروزی نموده وآرزومندیم که بتوانیم در خدمت این قشر تلاشگر بوده وگرهی از کارشان را بگشاییم.

محمد مهدی احمدی - شهردار مبارکه

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top