امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 23027
بروزرسانی: چهارشنبه, ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ۰۸:۴۷

بازتاب خبری نشست صمیمی شهردار با اصحاب رسانه: ایمنا /عملکرد مدیریت شهری مبارکه نسبت به سال ۱۴۰۰ حدود ۴۵۰ درصد پیشرفت داشته است

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی احمدی امروز_ سه شنبه بیست و سوم اسفندماه_ در جمع خبرنگاران در سالن اجتماعات شهرداری مبارکه، اظهار کرد: تفکیک متمم بودجه ۱۴۰۱ حدود ۳۲ درصد آن به مصارف جاری و بیش از ۶۸ درصد آن به عملکرد عمرانی اختصاص داشته است.

وی با گرامیداشت سالگرد حماسه و ایثار مردم شهرستان مبارکه و هفتادمین سالگرد تأسیس شهرداری مبارکه افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرداری مبارکه برای سال ۱۴۰۲ بودجه ۵۲۹ میلیاردی پیشنهاد داده شده که بطور مجدد حدود ۳۰.۵۲ درصد مصارف جاری و ۶۹.۵ درصد به مصارف عمرانی اختصاص پیدا خواهد کرد.

شهردار مبارکه خاطرنشان کرد: در عرض یک سال و چهار ماه که از عمر شورای ششم گذشته موفق شدیم که شهرداری مبارکه را از یک شهرداری با گرید (رده) ۱۷۰ میلیاردی به شهرداری با گرید (رده) ۵۰۰ میلیاردی برسانیم.

وی بیان کرد: عملکرد مدیریت شهری مبارکه در این دوره نسبت به شهرداری‌های مشابه و هم رده خودمان جای افتخار دارد که می‌توان از آن بعنوان یک کار جهادی نام برد.

احمدی با اشاره به مصادیق این موفقیت‌ها در شهرداری مبارکه ادامه داد: اهداف کلان و برنامه‌های مدیریت شهری در این دوره دارای شش سرفصل بود که هدف اول در حوزه توسعه شبکه معابر و سهولت در حمل و نقل و دومین هدف در راستای توسعه و حفظ محیط زیست و ارتقای سلامت شهروندان و سومین هدف در زمینه توسعه سرانه ورزشی و تفرجگاه‌های سطح شهر مبارکه بود.

وی اضافه کرد: ارتقای وضعیت فرهنگ و هنر شهر مبارکه، توسعه فناوری اطلاعات و ارتقای جایگاه شهرسازی به عنوان اهداف کلان چهارم تا ششم شهرداری مبارکه در نظر گرفته شده است.

شهردار مبارکه افزود: پروژه‌هایی که در حوزه‌های عمرانی تعریف شده و امروز شاهد پیشرفت آنها در سطح محلات مختلف مبارکه هستیم ذیل این اهداف کلان تعریف شده است.

وی گفت: ۳۱۰ میلیارد تومان از بودجه ۴۵۵ میلیارد تومانی در سال ۱۴۰۱ به اجرای این شش هدف اصلی اختصاص پیدا کرد.

احمدی افزود: اگر پروژه‌ای مطرح می‌شود به معنای این نیست که تکمیل شده و به بهره برداری رسیده بلکه به معنای این است که در دستور کار قرار دارد و تأمین منابع مالی آن انجام شده و با درصدی از پیشرفت تا پایان این دوره به بهره برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین هدف ما با توجه به نیاز و درخواست شهروندان، توسعه شبکه معابر و توسعه حمل و نقل عمومی است.

شهردار مبارکه تاکید کرد: تکمیل رینگ شرقی و ترافیکی شهر به عنوان اصلی‌ترین مطالبه شهروندان محسوب می‌شود که شامل احداث فاز چهارم و پنجم بلوار شهید بابایی است که فاز چهارم آن با پیشرفت ۷۰ درصدی و فاز پنجم آن حدود ۱۵ درصد پیشرفت دارد.

وی اضافه کرد: با احداث این رینگ بخش عظیمی از ترافیک شهری مبارکه حل خواهد شد.

احمدی با اشاره به اتصال قطار شهری مبارکه بهارستان گفت: اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است و تقاطع غیر همسطح وحدت هم در ورودی شهر مبارکه با حدود ۸۰ درصد پیشرفت در حال اجراست.

شهردار مبارکه ادامه داد: احداث و تکمیل بلوار وحدت و فلکه حافظ که در حال حاضر به بهره برداری رسیده است و بلوار ۲۲ بهمن و احداث بلوار ۱۵ خرداد نیز از جمله اهداف و برنامه‌های شهرداری مبارکه بود که امروز با پیشرفت بین ۳۰ تا ۱۰۰ درصد انجام شده است و تکمیل بعضی از آنها در دستور کار قرار دارد.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top