امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22931
بروزرسانی: یکشنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۱ ۱۸:۳۴

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه : با همت و تلاش نیروهای مجموعه مدیریت شهری شاهد نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی هستیم

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، عبداله وکیلی رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه در نشست صمیمی با رانندگان مجموعه مدیریت شهری مبارکه به مناسیت روز ملی حمل و نقل با تسلیت ایام فاطمیه به نقش مهم رانندگان در اقتصاد کشور اشاره کرد و افزود: امروزه حمل و نقل از جمله بخش های زیربنایی اقتصاد است که فرآیند توسعه اقتصادی را تحت تاثیر قرارداده است.

وی گفت : هفته حمل‌ و نقل روزهای مغتنمی است که مسئولین از قشر زحمتکش حوزه حمل‌ و نقل قدردانی و تجلیل کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه ارتباط ، تعامل و هماهنگی بیشتر به منظور هم اندیشی را از جمله اهداف شورای اسلامی شهر عنوان کرد و گفت: این امر باعث می شود تا بتوانیم خدمت رسانی بیشتر و بهتری به شهروندان داشته باشیم.

وکیلی به توسعه پروژه های شهرداری با همت و تلاش رانندگان اشاره و خاطرنشان کرد: امروز شاهد پیشرفت سریع پروژه هایی همچون بلوار شهید بابایی ، بلوار وحدت ، خیابان 22 بهمن با توان رانندگان و کارگران شهرداری هستیم.

وی به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی نیز اشاره و افزود: با تلاش و همت نیروهای مجموعه مدیریت شهری امروز شاهد نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و بازسازی تعدادی از اتوبوسهای واحد هستیم که بزودی در اختیار شهروندان گرامی قرار خواهد گرفت.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top