امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22930
بروزرسانی: یکشنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۱ ۱۸:۱۳

شهردار مبارکه : پروژه های شاخص شهری با توان رانندگان و کارکنان مجموعه مدیریت شهری مبارکه در حال پیشرفت است

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، دکتر محمد مهدی احمدی شهردار مبارکه در نشست صمیمی با رانندگان مجموعه مدیریت شهری مبارکه به مناسبت روز ملی حمل و نقل و رانندگان ضمن تسلیت ایام فاطمیه به صدور فرمان تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۲۶ آذر ۱۳۶۲ اشاره کرد و گفت: اعزام کامیون‌ها به بنادر جنوبی کشور جهت تخلیه کالاهای وارداتی در آن زمان سر آغاز فصلی جدید در حوزه حمل و نقل بود.
شهردار مبارکه به نقش مهم حمل و نقل در مدیریت شهری اشاره کرد و افزود: زمانی که یک شهر بخواهد رشد نماید قطعا باید زیرساخت آن فراهم باشد و زیرساخت شهر نیز منوط به زیرساخت مناسب حمل و نقل می باشد .
وی خاطر نشان کرد: اگر چنانچه حمل و نقل مناسبی در شهر نباشد مطمئنا در زمینه های مختلف هم موفق نخواهیم بود .
دکتر احمدی به نقش رانندگان در پیشبرد اهداف مجموعه شهرداری اشاره و افزود: رانندگان از قشر توانمند مجموعه مدیریت شهری در پیشبرد پروژه های مطرح شهر هستند.
شهردار مبارکه با اشاره به پروژه های شاخص شهرداری در این مدت گفت: پروژه بلوار شهید بابایی ، بلوار وحدت ، خیابان ۲۲ بهمن ، نوسازی ناوگان مدیریت حمل و نقل عمومی از پروژه های شاخص شهرداری بوده که به همت و توان داخلی رانندگان و کارکنان شهرداری در حال پیشرفت می باشد.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top