امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22911
بروزرسانی: پنج شنبه, ۱۷ آذر ۱۴۰۱ ۰۹:۲۳

خدمات‌رسانی مدیریت شهری مبارکه، بر محله‌محوری استوار است

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، عبدالله وکیلی در نشست صمیمی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه با مردم محله نهچیر اظهار کرد: باید مطالبات و مسائل و مشکلات شهروندان این محله بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و بر اساس اولویت بررسی شود.

وی ادامه داد: مسائل و مشکلات محله نهچیر قابل بررسی و پیگیری است و مدیریت شهری مبارکه باید در این راستا بیش از پیش تلاش کند.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه افزود: از ابتدای فعالیت مدیریت شهری در دوره ششم، توجه به محله‌های مختلف ازجمله نهچیر مورد تاکید اعضای شورای شهر و شهردار مبارکه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: درخواست‌ها و مطالبات اهالی این محله باید بهتر از گذشته پیگیری شود تا به نتیجه برسد. این قول را به اهالی این محله می‌دهیم که در ادامه، با گام‌های استوارتر در راستای رسیدن به نقطه مطلوب حرکت کنیم و در این راه، همچون گذشته نیازمند همکاری و همراهی مردم هستیم و قطعاً با همراهی و همکاری هم این محله به شکوفایی بیشتری خواهد رسید.

وکیلی گفت: همه اعضای شورای شهر و تیم مدیریت شهری دلسوزانه در تلاش‌اند تا بتوانند خدمتی به شهروندان ارائه دهند. البته ضعف‌ها و کمبود منابع درآمدی و امکانات محدود شهرداری هم در این زمینه وجود دارد.

وی ابراز امیدواری کرد که تا پایان این دوره، گام‌های مثبت و ارزنده‌ای در مسیر شکوفایی این محله برداشته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه اظهار کرد: ارگ نهچیر سال ۱۳۷۶ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران با شماره ۱۸۹۵ به ثبت رسیده است. این امر وظیفه ما را در شورای شهر مبارکه سنگین‌تر می‌کند.

وی اضافه کرد: محله نهچیر از روزگار قدیم نقطه ارتباطی بین سمیرم، شهرضا و لنجان و مرکز تجارت برنج و گندم بوده و امروز باید شاهد پیشرفت این محله باشیم. باید تلاش کنیم تا این محله به جایگاه واقعی خود دست یابد.

وکیلی خاطرنشان کرد: این قلعه تاریخی سه دوره تاریخی صفویه، زندیه و قاجاریه را به یکدیگر پیوند زده است و یک نقطه بزرگ ارتباطی بوده که در شکل‌گیری شهرستان مبارکه نقش برجسته‌ای داشته است و به‌عنوان نگینی در این شهر می‌درخشد.

وی یادآور شد: سرمایه‌گذاران بزرگی حاضر به سرمایه‌گذاری در این محله هستند و باید اهالی این محل در این زمینه کمک کنند تا این سرمایه‌گذاری‌ها محقق شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: برای جذب گردشگر، این محله باید بیشتر معرفی شود تا بتوانیم درآمد پایدار برای شهر ایجاد کنیم.

وکیلی ادامه داد: قلعه نهچیر از قابلیت‌های زیادی برای شکوفایی این محله برخوردار است و باید در اولویت‌ها و برنامه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: هر کدام از اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه در روزهای مختلف هفته، پاسخگوی درخواست‌ها و مطالبات شهروندان هستند و باید با همفکری و تلاش، برای رفع مسائل و مشکلات اهالی محله نهچیر اقدام کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه خاطرنشان کرد: بیشتر مردم شهرستان مبارکه از کنار این قلعه و محله تردد و رفت‌وآمد می‌کنند. دو بانده کردن و تعریض جاده این محله باید به‌عنوان یکی از اولویت‌ها در دستورکار قرار گیرد.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top