امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی

نرخ ارز و طلا :


درگاه شهرداری مبارکه


درگاه فرهنگ شهر مبارکه


پیشخوان روزنامه ها







 

نظر سنجی

نظر شما در مورد پایگاه خبری شهرداری چیست؟

کد: 22905
بروزرسانی: سه شنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ۱۰:۵۱

آیین تکریم و معارفه مدیر حراست شهرداری مبارکه برگزار گردید

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، در مراسمی با حضور معاون اداره کل حراست استانداری اصفهان ، دکتر احمدی شهردار مبارکه ، رئیس شورای اسلامی شهر ، مسئولین شهرستان و جمعی از معاونین و مدیران مجموعه مدیریت شهری مراسم تکریم و معارفه مدیر جدید حراست شهرداری مبارکه برگزار گردید.

در این مراسم دکتر احمدی شهردار مبارکه با تاکید بر نقش مهم و حیاتی واحد حراست در ادارات و ارگان ها گفت: همراهی و تعامل در شهرداری ها مدیون تلاش های این عزیزان بوده و بی شک به وظیفه اصلی خود که همان حفظ آرامش و صیانت از قانون و امنیت درون سازمانی در تمامی حوزه‌ها است عمل نموده اند.

وی افزود: حراست به عنوان چشمی بیدار و بازوی توانمند شهرداری سعی دارد عملکرد قابل قبولی را برای سازمان رقم بزند و در ارتقاء مجموعه اداری مثمر ثمر باشد.

وی در ادامه ضمن تبریک به مدیر حراست جدید شهرداری اضافه کرد : آقای نجفیان به عنوان رئیس جدید حراست از بدنه شهرداری هستند که کاملا آشنا به مسائل و موارد در بخش‌های مختلف بوده و تجربه کافی را در این سالها کسب نموده و تاکنون عملکرد خوبی را از خود نشان داده است که آرزوی سلامتی و توفیق را در ادامه راه برای ایشان از خداوند منان خواستاریم .

دکتر احمدی در پایان به تعامل خوب مدیر اسبق حراست شهرداری اشاره و خاطر نشان کرد: در دوران ماموریت جناب آقای صالحی خواه تعاملات خوبی در مجموعه برقرار بود که برای این عزیز نیز در سنگر جدید آرزوی موفقیت داریم .

شایان ذکر است در این مراسم از زحمات مهندس صالحی خواه مدیر اسبق حراست شهرداری مبارکه تقدیر و مهندس نجفیان به عنوان مدیر جدید حراست شهرداری مبارکه معرفی گردید.



+ 0
مخالفم - 0
پرینت
ایمیل

 

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید

گزارش تصویری

©  حقوق مادی و معنوی این پایگاه خبری محفوظ و متعلق به شهرداری مبارکه می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است.

آرادپرداز : طراحی پورتال خبری
Scroll to Top